[verwijderd] Ysabella Oh my haha! Op jullie verzoek? Mijn buikje begon je al rond de 12 weken te zien, maar ik was / ben al stevig van mezelf.
Ysabella [verwijderd] beide. Hij kon alleen op die datum langs komen en woonde in het buitenland. Toen de fotoβs gemaakt waren keken we ernaar en dachten we allebei het is het net niet met die buik. Dus hup photoshoppen die handel. π€ͺ
Marshmallow Bij de eerste met ongeveer 12 weken. Bij de 2e al veel eerder. Ik had op het laatst ook een villa ter beschikking voor mevrouw, die buik groeide als een tierelier.
Pimpelmeesje Marshmallow Ik had op het laatst ook een villa ter beschikking voor mevrouw, Ik heb hier een heel raar beeld bij π
Sweetl Eerste rond de 16w, en bij de 2e rond de 24 weken pas.. Beide kindjes lagen tegen mijn rug met de placenta voor.
1986Lynn Bij beide kindjes gehele zwangerschap eigen kleding aan, ik viel ook alleen maar af ipv aankomen. Had echt maar een heel klein buikje. Bij de tweede al wel sneller dat het zichtbaar was, maar werd geen grotere buik.
1986Lynn Zie hier, vlak voor hij er was π -weg- Ik snap dus ook wel dat je kan bevallen zonder dat je wist dat je zwanger was.
1986Lynn 3360 bij 38 weken en 52cm 3440 bij 36.6 weken, lengte is niet gemeten vanwege stuitbevalling Ze aten mij opπ
Toch6 1986Lynn nou idd, waar bleven jouw ingewanden? π€£ Ik kan op mn telefoon geen foto vinden van mn laatste buik
[verwijderd] 1986Lynn Da's ook niet extreem klein inderdaad! Haha mijn buik was een week na de bevalling zelfs nog groter π
Manque Rond 15/16 weken moest ik mijn spijkerbroeken gaan dichtmaken met een elastiekje. Ik weet nog heel goed dat ik met 20 weken ineens een soort ontploffing had waardoor ik helemaal niks meer paste van mijn normale kleding. Dat was het moment waarop ik er heel zwanger uit ging zien.