Hoi allemaal,
Wanneer begonnen jullie bij de eerste een buikje te krijgen?
Ik ben heel benieuwd wanneer ik wat ga zien πŸ€”

Beide keren begon ik zelf bij 13 weken wat verschil te zien. Trots dat ik was. πŸ˜„

1e rond de 15 weken 2e rond de 11

Eerste rond 16 weken ofzo? En nog tot 22 weken gewone kleren gepast die uiteindelijk te kort waren (shirts etc).

Bij J met 7weken mn positiekleding van zolder gehaald.
    Nu lukt het nog met jurkjes πŸ˜‰

Bij de eerste zat ik wel tegen de 20 weken aan voordat het echt een buikje was. Tot die tijd ook gewone kleding kunnen dragen, daarna is mijn buik wel heel hard gaan groeien.

• [verwijderd]

Pimpelmeesje Het duurde heel lang voor je iets kon zien. Met 20 wk kreeg ik in de winkel nog een reactie van een verbaasde verkoper van de babyafdeling: "o het is voor jezelf?!" Ik had echt een heel klein buikje. Met 7 wk kreeg ik mijn broeken echter al niet meer dicht en vanaf 8 wk droeg ik standaard positiebroeken.

Bij mij duurde het echt heel lang, pas rond 25 weken zag je een heel klein buikje. Mijn buik is ook nooit veel groter geworden, net voor de 40 weken dachten de meeste mensen dat ik pas halverwege mijn zwangerschap zat.

• [verwijderd]

Pimpelmeesje , bij de eerste rond 12 weken en bij deze zwangerschap (4e kindje) heb ik nu al een aardig buikje.

• [verwijderd]

12 weken denk ik ja. En dan zie je het vooral zelf πŸ˜› , met 16/17 weken werd het ook duidelijk voor anderen.

Het is op zich wel praktisch voor het geheimhouden, maar ik wil een buikje 😝 en zo te horen moet ik nog heel lang wachten, had ook al gehoord dat lang&slanke bouw meestal betekent dat het langer duurt, dus is stel me maar in op heel lang wachten..

Bij de eerste pas rond de 32 weken. Ik had daarvoor een zwangerschaps shoot gedaan en daar is mijn buik groter gephotoshopt. πŸ˜‚

Deze zwangerschap al met 15 weken. Nu ben ik 20 weken zwanger en heb ik al een buik die ik met 32 weken had.🀨

Pimpelmeesje Ligt er denk ik ook een beetje aan hoe de baby ligt.

Hier beide keren lang geduurd, pas na 20 weken een buikje zichtbaar, en beide zw de gehele zw een bescheiden buikje gehad. Zoon pas rond 24 wekejn, die lag tegen mn rug en had placenta voor. Ik ben trouwens klein (1.65) en had toen overgewicht dus totaal niet lang en slank haha.

• [verwijderd]

Ysabella Ik had daarvoor een zwangerschaps shoot gedaan en daar is mijn buik groter gephotoshopt. πŸ˜‚

Serieus??? 🀣

• [verwijderd]

Pimpelmeesje ja het eerste trimester is echt oneerlijk. Je ziet niets maar je bent wel ziek en doodmoe. Het zijn 3 lange maanden.
            Ik ben klein en slank (niet zwanger dan he, nu ben ik een propje πŸ˜› ) bij mij duurde het ook tot week 16 of zo voordat je iets zag.

[verwijderd] ja echt. Niemand die het ook weet en ziet behalve mijn man en ik. Wij kunnen er in ieder geval erg om lachen.πŸ˜‚

Foto verwijderd.

• [verwijderd]

Ysabella
              Hilarisch! πŸ˜‚

Wel een serieus mooie foto!

• [verwijderd]

Ysabella Oh my haha! Op jullie verzoek?

Mijn buikje begon je al rond de 12 weken te zien, maar ik was / ben al stevig van mezelf.

[verwijderd] beide. Hij kon alleen op die datum langs komen en woonde in het buitenland. Toen de foto’s gemaakt waren keken we ernaar en dachten we allebei het is het net niet met die buik. Dus hup photoshoppen die handel. πŸ€ͺ