Sneeuwvlokjes Ohjee ik ben geloof ik de enige. Ik vind de onderste veel leuker! Minder "ouwelijk" en wat origineler. Echt, zonder twijfel; onderste!
Pimpelmeesje Leuk topic, vind de oorbellen ook erg leuk, maar ik kan ook niet kiezen π Tot zo ver mijn nutteloze bijdrage π
Blue Absoluut de onderste! Jammer dat je voor de bovenste bent gegaan π Ik vind de onderste veel hipper. De bovenste een beetje ouwelijk zoals @Sneeuwvlokjes ook zegt
Marshmallow Blue grappig ik vind het dus net andersom. Maar ik zou zelf beide niet kopen. Dit was puur een ik moet kiezen kwestie. Houd niet van goud.
[verwijderd] Misschien geen aankoop, maar wel een gevalletje 'ik kan niet kiezen'. Momenteel is mijn haar erg lang en is het heel erg toe aan een knipbeurt. Maar ik twijfel, lang laten in laagjes of een lange bob. (Er komt sowieso nog een balayage in.)
Sevenof9 [verwijderd] Ik vind die lange bob leuker, maar ligt ook aan jouw gezicht en wat jou staat natuurlijk.
Aries [verwijderd] Ik vind ook de lange bob het leukst, lekker vlot. Maar ook afhankelijk inderdaad van jouw uiterlijk.
Sneeuwvlokjes Mijn eerste reactie is: lang haar. Maar dat hangt idd van je eigen gezicht af. Mijn kapper zegt altijd: mensen kunnen wel een plaatje in hun hoofd hebben maar ze krijgen de kop er niet bij π
iMoeder [verwijderd] Ik heb zelf niks met een bob dus ik zou voor lang en laagjes gaan. Zeker met balayage. Maar dat is puur persoonlijke smaak en ik ben totaal niet op de hoogte van wat hip is qua haar momenteel.
Manque @[verwijderd] Ik vind de bob op het plaatje net niks. Ik stem een Γ©chte bob op kaaklengte en anders lang laten.