iMoeder Misschien hebben er meer mensen wat aan. Een βik kan niet kiezenβ topic. Ik open vast met de keuze tussen deze oorbellen; Ik hoor graag de meningen!
[verwijderd] iMoeder Ik zou de bovenste doen. Ik vind de zwarte hanger qua formaat meer in verhouding tot het goud. Bij die onderste is dat gouden deel redelijk robuust en dan hangt er vervolgens zo'n klein, lullig zwart steentje aan.
Cactusje [verwijderd] Mee eens. Ik had van mijn man voor mijn verjaardag een collier en oorbellen gehad, aan het collier zat een klein steentje wat ook heel goed past bij hoe fijn het collier is. Voor de oorbellen mocht ik zelf uit kiezen. Daar ben ik wel voor de grotere steen gegaan omdat het mooier stond, als ik hetzelfde formaat als het collier had gedaan zouden ze niet eens opvallen.
Sneeuwvlokjes Ohjee ik ben geloof ik de enige. Ik vind de onderste veel leuker! Minder "ouwelijk" en wat origineler. Echt, zonder twijfel; onderste!
Pimpelmeesje Leuk topic, vind de oorbellen ook erg leuk, maar ik kan ook niet kiezen π Tot zo ver mijn nutteloze bijdrage π
Blue Absoluut de onderste! Jammer dat je voor de bovenste bent gegaan π Ik vind de onderste veel hipper. De bovenste een beetje ouwelijk zoals @Sneeuwvlokjes ook zegt
Marshmallow Blue grappig ik vind het dus net andersom. Maar ik zou zelf beide niet kopen. Dit was puur een ik moet kiezen kwestie. Houd niet van goud.