Hopsatee Leuk om soms zulke dingen te hebben.
Ja daarom, dat vinden wij dus ook.
Hopsatee Al viel het in de kerstvakantie dan weer mee, toen wel veel
Seks gehad 🤪 Nu heb ik ook mijn teen gebroken , werkt ook niet mee 😂😂
Ja nee dat is een beetje onhandig voor de seks inderdaad 😅
Toch6 Nou moe. 😑 Ja dan zit het even niet mee
Nescio Ik denk op zich dat het in jouw geval wel normaal is dat je jezelf even prioriteert. En waarschijnlijk komt er later weer wat meer balans in. Alleen ik zou wel proberen er achter te komen waar je zelf warm van word. Want seks hoort wel iets te zijn wat je ook doet omdat je het zelf prettig vind en niet voor je man. Want dan gaat het op den duur tegen staan.
Heb je een idee hoe je je voelt bij je eigen seksualiteit als vrouw zijnde (ben je bijv opgevoed met schaamte of ooit wat vervelends meegemaakt). En heb je wel eens wat dingen geprobeerd te kijken/luisteren/lezen in verschillende genres om te kijken wat je op kan winden? (Bij voorkeur alleen). Ik heb bijv een tijdje ‘smut’ gelezen, dat zijn boeken als de harlequin romannetjes alleen dan 18+ met echt expliciete scènes. Er zit alleen wel een heel verhaal etc omheen en ze zijn over het algemeen geschreven door en voor vrouwen. En daar heb je verschillende soorten in. Bijv de ene is heel romantisch, in de andere heeft het hoofdpersonage een hele harem aan mannen en weer een andere is de man heel dominant en de vrouw wat onderdaniger. Kortom, waar de ene het warm van krijgt heeft de ander niks mee em voor ieder wat wils. Op die manier ben ik er voor mezelf ook een beetje achter gekomen waar ik het wel warm van krijg en waarvan absoluut niet. Vervolgens heb ik daar met vriend ook wat dingen in uitgeprobeerd. Soms kom je er dan achter van nou dit is niks, ook prima dan. Alleen al het proberen geeft dan weer wat nieuws en soms levert het heel leuke dingen op en kan je wat toevoegen. Voor mij helpt dat om ‘uit m’n hoofd te komen’ wat jij ook al schrijft. Want voor mij persoonlijk heb ik daar ook snel last van als ik niet voldoende geprikkeld wordt.