9 dagen later
  • [verwijderd]

Hopsatee ja heel herkenbaar!
De dag(en) voor mijn menstruatie ook, alsof mijn lichaam in een paniektoestand schiet dat ik even een voorraadje moet opbouwen want daarna kan het 3/4 dagen niet πŸ˜‚

Hopsatee Ja. Altijd als ik geen hormonale anticonceptie gebruik. Sowieso zonder een veel hoger libido dan met. En inderdaad rond eisprong nog veel meer.

Hopsatee nee onlangs alle apps weer verwijderd. Ben er na een paar slechte ervaringen weer helemaal klaar mee. De rust in mijn hoofd is belangrijker. Dus dan maar niets 😏

Absoluut.. ik kan letterlijk tegen de muren opvliegen van geiligheid. En dan ga ik dus ook zoeken,... Gooi wat wijn in de mix en dan word elke lopende man een prooi πŸ™ˆπŸ€€πŸ˜΅πŸ˜– soms word ik er gestoord van.

Nou ik merk aan alles dat mijn ovulatie er weer aan zit te komen. Heel veel zin en de neiging om tinder er weer op te zetten, maar ik doe het niet! Het geeft me zoveel frustratie daar heb ik geen zin meer in. Dus even doorbijten voor ongeveer 5 dagen.

Ik heb al weken geen zin, ook niet in solo seks. En niet echt iets om het aan te wijten denk ik? Ook vervelend πŸ™„

Pietje1987
      Heb ik ook al last van, dus ik maak af en toe maar zin en dan is het ook best fijn.
      Maar ik vind het wel vreemd. Vooral na mijn menstruatie heb ik anders best wel zin.

2 maanden later