iMoeder Misschien een leuke vraag voor alle andere ladies (@Schuurpapier, @Famofthree) hier; hoe zien jullie dat? Seks met de ene of andere partner, merk je veel verschil? Is er wat aan te doen als de chemie niet optimaal is? Doe je er wat aan om die op pijl te houden? (Ik wel). En ben je zelf bij de een dan ook anders als bij de ander? Of misschien verander je zelf gewoon door de tijd heen, seksuele ontwikkeling, om het zo maar te noemen?
Ja ik merk heel veel verschil, ik word blij van aardig wat dominantie maar ook zeker echt super liefdevolle seks. En dat laatst kan ik alleen wat logisch is ook alleen met iemand waar ik om geef.
Pure lust kan ik heel prima ook met iemand die ik niet zo echt goed ken.
Ik weet dat ik soms wat overdonder tijdens sex . Ik ben nl. ook zeer duidelijk bezig met mijn eigen genot en als hij daar niet volledig voor gaat, pak ik zelf een vibo of mijn eigen hand.
De ene kan dat wat beter hebben dan de ander en soms is het totaal niet nodig, soms is dat gewoon waarvik op dat moment zin in heb. En dat vinden sommige mannen lastig..
Als de chemie niet optimaal is dan is het wel afhankelijk van hoeveel diegene voor me betekent of ik er wat aan wil veranderen of denk oké doei..
Vaak helpt het al wel om er over te praten, en duidelijk aan te geven wat ik lekker vind en vervolgens te vragen welke beweging bijv bij pijpen vond jij lekkerder dat of dat of wat wind je echt op..
Ik ben zelf ook zeker anders bij diverse partners, als iemand duidelijk stevig in zijn/haar schoenen staat dan laat ik me meevaren in eerste instantie. Als iemand twijfelt kan ik het voortouw prima nemen maar dat is niet mijn eerste automatisme. Want ik neig zelf veel.meer naar de submissive kant .