Tantetil Sja wat moet ik daar over zeggen. Seks is altijd wel een belangrijk iets voor mij geweest. Maar met ex was ik toch niet erg van het uitproberen en zo. Ik denk dat we achteraf geen goeie match waren eigenlijk. Ben nu nog nog helemaal niet zo heel lang met m’n vriend maar onze chemie is nu al vele malen beter dan dat die met ex ooit was. Ik heb maar 1 keer eerder een vriend gehad wat ook zo klikte en dat ging toen helaas na een paar maanden uit. Mijn vriend noemt me overigens wel een beest in bed. En dat vind ik met zijn staat van dienst best een compliment. 😁 Dus dat had je toch goed gezien. 😂 Maar wij zitten nog steeds in de dingen aan elkaar ontdekken fase ook, dan probeer je denk ik ook meer uit. En later kan dat zich herhalen, wat @Hopsatee, @[verwijderd] en @Sneeuwvlokjes zeggen; met je partner van al vele jaren toch een nieuwe fase in gaan.
Misschien een leuke vraag voor alle andere ladies (@Schuurpapier, @Famofthree) hier; hoe zien jullie dat? Seks met de ene of andere partner, merk je veel verschil? Is er wat aan te doen als de chemie niet optimaal is? Doe je er wat aan om die op pijl te houden? (Ik wel). En ben je zelf bij de een dan ook anders als bij de ander? Of misschien verander je zelf gewoon door de tijd heen, seksuele ontwikkeling, om het zo maar te noemen?