De afgelopen jaren heb ik na een flink vervelende ervaring een hoop afgezworen, maar de laatste tijd merk ik dat ik het toch wel mis, dus ik zoek een manier om toch een beetje bezig te kunnen zijn met spiritualiteit. Ik zie alleen de bomen niet meer door de galactische stralen. 😬
Ik ben zwaar allergisch voor dingen als Starseeds, gechannelde berichten van aartsengel huppeldepup, trancedente goddelijkheid en aliens. Heb ook helemaal niks met mediums en sporthal beurzen.
Ik wil niks met groepen mensen, ik ben daar weer veel te nuchter voor en kan dat niet serieus nemen. Ter info: ik ben geband op een spiritueel forum omdat ik niet zweverig genoeg ben 🙈
Oh, en ik ga ook geen 300 euro betalen voor een middagje energie ontvangen van de achterbuurman met een wierookstokje.
Wat ik wel wil, is iets wat ik zelfstandig kan doen, en er dus mijn eigen invulling aan kan geven. Ik wil best mandala's kleuren, mediteren, of een (betaalbare) cursus volgen. Spiritualiteit light zeg maar.
Yoga zit in mijn achterhoofd, dat is afhankelijk van het type abonnement op de sportschool wat ik ga nemen en dus even afwachten. Reiki heb ik al gedaan, maar vond ik niet zo interessant.
Tips voor meditatie apps (VGZ heb ik al, mag best iets zweveriger zijn dan dat. Tempels en chakras vind ik prima), muziekstukken, blogs, mooie boeken met een spiritueel thema (bv Paulo Coelho) zijn ook welkom.
Kunnen jullie meedenken?