Net een heel verhaal getypt, ging de deurbel en toen ik terug kwam was ik alles kwijt 🙄
Wat ik dit jaar vooral wil loslaten is mijn ongeduld, mijn drang om maar 'normaal' te zijn, een 'normale' relatie te hebben en te voldoen aan mijn eigen torenhoge verwachtingen daarin. Normaal is sowieso maar een stom woord. Ik wil meer geduld proberen te hebben met het proces, en te accepteren dat het niet allemaal nú kan, alleen omdat ik dat zo wil.
Dit jaar zal voor mij meer in het teken gaan staan van selfcare, ik wil kijken hoe ver ik kan komen met de therapie, het boksen en dit topic past daar ook bij. De eerste dagen van 2020 hebben al goed duidelijk gemaakt dat ik nog een flinke weg te gaan heb en ik mag genieten van de momenten dat het beter gaat, maar er niet meteen verwachtingen aan moet koppelen. Ik wil ook proberen om een manier te vinden waarop ik het spirituele aspect wat toch bij mij hoort weer kan integreren in mijn dagelijks leven en die balans terug te vinden. Flinke plannen dus, maar ik heb weer hoop.