[verwijderd] [verwijderd] Ik wil bijvoorbeeld proberen geduldiger te zijn in het nieuwe jaar, maar hoe ik dat op een foto zet? π€ Foto van een slak! Dat is het eerste wat in mij opkomt π . Ik ga meedoen of in ieder geval een deel. Net hoe het uitkomt. Ik vind het leuke opdrachten.
Toch6 Iedereen slaapt nog maar ik lag maar te draaien en beroerder te worden dus uit bed gegaan en beschuit gegeten, hopelijk voel ik me dan straks wat fijner
Marshmallow Uiteindelijk was het 8.40. Eerst 6.20, maar kotsmisselijk met knallende koppijn had ik π«
Rietjesbeker Hier was het 8.40 uur. Geen foto van gemaakt, want ik en dochter sliepen pas om 3.15 uur, met dank aan de lui met strijkers π
[verwijderd] [verwijderd] Start 1 Januari. π 1 Tijd van opstaan. [.jpeg] Toch mooi nog even geslapen en gelukkig kon dochter na het opblijven ook wat doorslapen.
Honkeytonk Om iets voor 9 werd ik wakker van m'n kleine vrolijkert. Oudste zoon was al met papa beneden.
Nimue Veeel te laat gemaakt vannacht dus op de valreep om 9.30 uit bed gekomen om nog een hotel ontbijtje mee te pakken. En ja met mijn goede voornemens gaat het goed, zoals je kunt zienπ
[verwijderd] Lumihiutale Zelf ga ik het proberen op volgorde te doen, maar dit zal de ene dag makkelijker zijn dan de andere keer. Ik zou zeggen geef er je eigen draai en volgorde aan, vind het vooral leuk dat er zoveel mee doen!