[verwijderd] Ik denk dat ik hem (gedeeltelijk) ga proberen. Vind sommige opdrachten, met name die omtrent gevoelens wel erg moeilijk. Ik wil bijvoorbeeld proberen geduldiger te zijn in het nieuwe jaar, maar hoe ik dat op een foto zet? đ¤
Hooyo-shimbir [verwijderd] kijkend naar een tikkende klok met iets wat je graag wilt Onaangeraakt voor je neergelegd (goed nieuw boek ofzo)? đ¤Ē
[verwijderd] [verwijderd] Een afbeelding met tekst kan dan ook hoor als het niet lukt. Al vind ik de printer van Jessie80 wel geniaal. đ
[verwijderd] [verwijderd] Ik wil bijvoorbeeld proberen geduldiger te zijn in het nieuwe jaar, maar hoe ik dat op een foto zet? đ¤ Foto van een slak! Dat is het eerste wat in mij opkomt đ . Ik ga meedoen of in ieder geval een deel. Net hoe het uitkomt. Ik vind het leuke opdrachten.
Sevenof9 Ik doe wel een poging maar zo'n challenge is me nog nooit helemaal gelukt dus ik kijk wel of het lukt đ
[verwijderd] Hooyo-shimbir goed nieuw boek ofzo Ik bestel zo veel boeken in preorder dat ik de data niet meer bij hou, is gewoon een verrassing wanneer de postbode aan belt đ De dingen die ik wil zijn grotendeels op emotioneel vlak of binnen mijn relatie.. Een afbeelding met tekst ga ik eens over nadenken [verwijderd]
Lumihiutale Ik ga ook meedoen! Die andere heb ik niet volgehouden maar deze gaat me denk ik makkelijker lukken!
iMoeder Klinkt leuk. Ik moet bekennen dat ik de lopende topic helemaal niet begreep. Nu snap ik het. đ
Toch6 Iedereen slaapt nog maar ik lag maar te draaien en beroerder te worden dus uit bed gegaan en beschuit gegeten, hopelijk voel ik me dan straks wat fijner
Marshmallow Uiteindelijk was het 8.40. Eerst 6.20, maar kotsmisselijk met knallende koppijn had ik đĢ
Rietjesbeker Hier was het 8.40 uur. Geen foto van gemaakt, want ik en dochter sliepen pas om 3.15 uur, met dank aan de lui met strijkers đ
[verwijderd] [verwijderd] Start 1 Januari. đ 1 Tijd van opstaan. [.jpeg] Toch mooi nog even geslapen en gelukkig kon dochter na het opblijven ook wat doorslapen.