Rietjesbeker Een gebalanceerd bord eten. Heel erg in balans bovenop de fles olijfolie. De balans van het eten zelf... Het kan erger, kan beter.
Kipsate Tantetil de resten van een appel en een wit broodje met vruchtenhagel. Niet gebalanceerd genoeg? π
[verwijderd] Waarschijnlijk niet gebalanceerd (wat is eigenlijk gebalanceerd voedsel? Ik associeer het met gezond?), maar wel lekker. Gevuld turks brood met ei, pittig gehakt, paprika, kaas, tomaten en ham. Het gaat nu de oven in π
Kipsate Tantetil ik heb toch helemaal geen tijd om te eten met die druktemakers van mij. Oudste wilde een broodje vruchtenhagel en middelste een appel. De restjes zijn voor mama. Ik zal vanavond een nieuwe poging wagen. Mijn vader komt eten en die wil spaghetti (Mn moeder komt ook maar die heeft niets te kiezen)
Jessie80 [verwijderd] 4 Sport & beweging. Nog van gisteren: Gisteravond een uurtje met deze magician. Razendsnelle bewegingen met zijn vingers zorgen ervoor dat je echt niet ziet wat er onder je neus gebeurt...
[verwijderd] Dag 5: Gebalanceerd bord met eten.π€£ [.jpeg] Koolhydraten, eiwitten, vet en groenten. Sambal voor wat kleur, ofwel restjes van chineestafelen gisteren.
[verwijderd] [verwijderd] bijna. In combinatie met de maaltijd van Schuurpapier wordt het pas echt gebalanceerd!
Marshmallow Niet heel erg gebalanceerd, maar wel van alles wat. Voor zoon had ik vega knakworsten en vond hij zowaar lekker. Dochter ook trouwens. Ik had lams chipolata worstjes ππ€€
Blue Schuurpapier ik heb net mijn boontjes en aardappeltjes op, maar na het zien van deze foto ben ik in staat om naar de snackbar te rijdenπ