Deliana Rondje google vertelde mij dat het de lapsnuitkever is: zwart kevertje. Ik kom er alleen niet achter hoe ik van die beestjes af kom 🤔 Ik ben in staat om de boom af te tuigen. Of zal ik insectenspray gaan halen? Of...?
Puzzelstukje Ysabella ja, maar een kunstboom is zo lelijk dat t pijn doet aan je ogen🤣 dan liever beestjes grapje, maar ik meen t wel😅
Ysabella Puzzelstukje nee wij hebben echt een hele mooie! We zijn alleen verhuist dus het staat best sneu, maar volgend jaar weer de zelfde alleen dan groter! Vulpen Ja wij ook en geen losse naalden op de grond. 😎
[verwijderd] Ik zou echt niet weten wat er mis is met beestjes. Er leven wel meer beestjes in je huis hoor! 🕷🦟🐜🕸
Puzzelstukje [verwijderd] en weet je wat zo gek is, mensen halen vaak zelf dieren in huis... honden, katten, vogels... dat geloof je toch niet🤣
Deliana [verwijderd] een beestje in huis is geen drama nee... de meeste zie ik ook niet gelukkig. Nu vallen er ieder uur 20 torretjes uit de boom, word ik toch minder vrolijk van.
[verwijderd] Deliana O als ze UIT de boom komen zou ik daar ook niet blij van worden. War irritant! Waar heb je die boom gekocht?!
Puzzelstukje MariMari nee dat zou ik ook niet fijn vinden toch even googlen nog of bellen naar waar de boom vandaan komt.
[verwijderd] Mijn ouders hebben gisteren hun kerst boom opgeruimd. Ze kwamen 's ochtends beneden en de bovenkant van de boom was 1 groot spinnenweb waar echt tientallen spinnen in zaten 😬.
Deliana [verwijderd] brrr gadver! De hovenier zei inderdaad wel dat er altijd beestjes in kerstbomen zitten. Hij zei wel dat het dit jaar wat erger is vanwege de zachte winter. Er is nog bijna geen nachtvorst geweest.