[verwijderd] Ik haat fotoβs van mezelf... maar.. ik ga overstag π this is me! Inclusief Snapchat-filtertje π Weg
[verwijderd] Micchan π lief! filtertje doet wonderen hoor π Zo zijn mβn wallen niet meer te zien!
MariMari Leuke topic, leuke vrouwen...maar helaas ook heel veel gemist, ik ook dan maar even... .....
Liekje81 MariMari haha, echt heel stom, maar ik ben een mondenmens. Ik kijk naar monden als ik met mensen aan het praten ben, ipv naar ogen. Mooie mond! π
MariMari [verwijderd] Leuke topics altijd maar mis jou, @[verwijderd] en @[verwijderd] wel altijd π¬ π
Jules MariMari de kans dat je @[verwijderd] ziet is even groot als de kans op het winnen van de Staatsloterij π
[verwijderd] MariMari Speciaal voor jou even een recente dan. (Half verscholen achter mijn zoon - leidt de aandacht een beetje van mijn ouwe kop af)...
Puzzelstukje MariMari nee dat zou ik ook niet fijn vinden toch even googlen nog of bellen naar waar de boom vandaan komt.
Lisa2 Liekje81 Ja dat doe ik ook altijd. Ik vind dat altijd heel gek van mezelf. Want volgens mij ben ik echt 1 vd weinige π
Sneeuwvlokjes Gloeiende! Je zal maar de hele dag heeeel hard gewerkt hebben en daarna thuis ook nog van alles te doen hebben en pas nu dit topic openen. Echt dikke vette kak. Alles gemist. Gloeiende.
Hopsatee Waarom plaatsen jullie allemaal zoveel fotoβs tijdens werktijd! Nu heb ik de helft gemist. Maar wat ik heb gezien echt mooie dames zeg aantal zoals ik dacht andere totaal niet. en @[verwijderd] is wederom een mysterie gebleven voor me π
IvyEsmee [verwijderd] wat leuk!! Je ziet er eigenlijk uit zoals ik had verwacht. In positieve zin! π
MariMari [verwijderd] Jaaaa, voel me vereerd...en wat een leuke vrouw, zoals verwacht...ennuh volgens mij zijn onze koppen (ongeveer) net zo oud π