@[verwijderd] heerlijke muziek om te drummen, dat BoySetsFire... al zijn de dramatische vocalen ook altijd wel gaaf πŸ™‚

Ik snap wel wat je bedoeld hoor; vroeger kon je volgens mij maar 5 'vrije keus' nummers selecteren en de rest moest uit de bestaande portefeuille van Radio 2 komen... daar zie ik heel weinig instaan van Tool, Tom Waits en Eels (mijn drie favoriete artiesten)...

Geen idee of dit nog zo werkt nu, maar eerlijk is eerlijk; er komt geen nummer van Tool in de Top 2000. Er staan dan wel 2 nummers van Tom Waits in, maar dat zijn niet bepaald zijn beste nummers. Dus waarom zou ik dan moeite doen?

Voordeel aan de Top 2000 is dat er een paar weken gegarandeerd géén snollebollekes wordt gedraait.

• [verwijderd]

LucP iemand die BSF kent, het is een wonder 😁

Het is inderdaad wat je zegt, waarom die moeite doen? Ik ben gisteren toch zeker een uur bezig geweest met die lijst, dat is langer dan de nummers bij elkaar die de lijst daadwerkelijk zullen halen. Een playlist aanzetten is een stuk sneller gedaan.
    Hier zal het wellicht op de achtergrond aan staan, maar bewust luisteren ga ik niet doen.
    Al vind ik het inderdaad wel fijn om tijdelijk verlost te zijn van de snollebollekes!

Tantetil wat een goede muziek heb jij erin staan! Misschien maak ik vanavond nog wel een lijstje.

Tantetil Nou zeg, ik wil een lijstje maken en de helft van wat ik intyp moet ik invoeren als vrije keuze omdat het er niet in staat πŸ˜’

Tantetil Ja ik ben gekapt, had geen zin om alles handmatig in te voeren. Stom gedoe πŸ˜› En mijn lijstje gaat dus die top 2000 niet veranderen πŸ˜‰
        Maargoed, speciaal voor jou hier mijn niet afgemaakte lijstje:

Sevenof9 Owner of a lonely heart, die ben ik vergeten! Aaah wil je 'm toch nog insturen? πŸ˜‡

Madonna Who's That Girl? &
            Claudia de Breij Mag Ik Dan Bij Jou
            Whitney Houston My Love Is Your Love
            Paul McCartney & Michael Jackson Say Say Say
            Michael Jackson Billie Jean
            Michael Jackson Thriller
            The Beatles All You Need Is Love
            The Beatles Michelle
            Marco Borsato, Davina Michelle en Armin van Buuren Hoe het danst
            Peter Fox Haus Am See
            John Lennon Beautiful Boy (Darling Boy)
            Kim Wilde Cambodia

Uilenmama Ha, 2 stemmen al voor Haus am See! En Arcade, daar had ik ook wel op willen stemmen. Hopelijk onthoud ik dat een jaar langπŸ€”

Tantetil
                Moet wel eerlijk zeggen dat mijn man had bedacht om het erop te zetten.
                Maar ik vind het ook een mooi lied hoor.

• Vulpen hebben hierop gereageerd.
                  • [verwijderd]

Ik heb maar vijf nummers opgegeven. Van Coldplay, Keane, Snow patrol, Editors en Kate Bush.