Marshmallow mooie lijst! Ga ze straks even luisteren.
Top 2000
@[verwijderd] heerlijke muziek om te drummen, dat BoySetsFire... al zijn de dramatische vocalen ook altijd wel gaaf
Ik snap wel wat je bedoeld hoor; vroeger kon je volgens mij maar 5 'vrije keus' nummers selecteren en de rest moest uit de bestaande portefeuille van Radio 2 komen... daar zie ik heel weinig instaan van Tool, Tom Waits en Eels (mijn drie favoriete artiesten)...
Geen idee of dit nog zo werkt nu, maar eerlijk is eerlijk; er komt geen nummer van Tool in de Top 2000. Er staan dan wel 2 nummers van Tom Waits in, maar dat zijn niet bepaald zijn beste nummers. Dus waarom zou ik dan moeite doen?
Voordeel aan de Top 2000 is dat er een paar weken gegarandeerd géén snollebollekes wordt gedraait.
[verwijderd]
LucP iemand die BSF kent, het is een wonder
Het is inderdaad wat je zegt, waarom die moeite doen? Ik ben gisteren toch zeker een uur bezig geweest met die lijst, dat is langer dan de nummers bij elkaar die de lijst daadwerkelijk zullen halen. Een playlist aanzetten is een stuk sneller gedaan.
Hier zal het wellicht op de achtergrond aan staan, maar bewust luisteren ga ik niet doen.
Al vind ik het inderdaad wel fijn om tijdelijk verlost te zijn van de snollebollekes!
Marshmallow Wat een fijne lijst heb jij!
[verwijderd]
Er is nog hoop!
- Bijgewerkt
Madonna Who's That Girl? &
Claudia de Breij Mag Ik Dan Bij Jou
Whitney Houston My Love Is Your Love
Paul McCartney & Michael Jackson Say Say Say
Michael Jackson Billie Jean
Michael Jackson Thriller
The Beatles All You Need Is Love
The Beatles Michelle
Marco Borsato, Davina Michelle en Armin van Buuren Hoe het danst