Moet nog stemmen, maar mijn onbetwiste nummer 1 is Queen... en nee, niet met Bohemian Rhapsody, maar Innuendo.
Top 2000
[verwijderd]
Vulpen ik heb toch maar gestemd, gedeeltelijk uit protest omdat ik het niet oké vind dat hij niks kende wat ik daadwerkelijk luister.
De helft heb ik handmatig moeten invullen
En natuurlijk, als ik kies voor BSF kan ik dat verwachten, maar er zitten ook nummers bij die echt niet zo onbekend zijn. (Lily Allen, Alicia Keys)
Zal hem zo hier plaatsen, even snel douchen.
[verwijderd] Ik luister heel regelmatig Pink Floyd hoor En sta werkelijk nóóit bij de Snollebollekes
[verwijderd]
Manque van jou geloof ik dat wel. Van de meeste mensen in mijn omgeving, nah. Gevalletje 'kijk mij eens een culturele bijdrage leveren, dan ben ik er weer een jaar vanaf'.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Oké komt ie!
Wat ik handmatig heb moeten toevoegen, zal ze eens een beetje opvoeden daar
- Boysetsfire - Handful of redemption
- The Fray - Look After you
- My Chemical Romance - Welcome to the black parade
- Paramore - Rose colored boy
- Lily Allen - Somewhere only we know (de Keane versie staat er wel bij, maar die van Lily is zo veel beter)
- Alicia Keys - No one
- 30 Seconds to mars - Attack
Wat hij dan nog wel erkende als bestaande muziek:
- One Republic - All the right moves
- Snowpatrol - Open your eyes
- No doubt - Just a Girl
En wat vorig jaar ook daadwerkelijk de lijst heeft gehaald:
- the Killers - Mr Brightside (178)
- Coldplay - Green eyes (1704)
- Foo Fighters - Everlong (170)
- Damien Rice - 9 crimes (534)
- Linkin Park - Numb (221)
- Santana ft Wyclef Jean - Maria Maria (1789)
- Imagine Dragons- Demons (323)
- Liquido - Narcotic (553)
- 3 Doors down - Kryptonite (236)
Mijn schuld dat hij die niet kende, want ik had verkeerd gekeken en die bleek nooit als single te zijn uitgebracht
- Bush - Out of this World
Ik ben ook eindelijk klaar met mijn lijst. Ik stem dus op liedjes die mij raken en dat zijn meestal oude liedjes. Ik luister regelmatig oude liedjes via YouTube op de tv. En ik heb wel bohemian rhapsody op mijn lijst, omdat ik dat een geniaal lied blijf vinden. Wij zingen die ook lekker samen met de kinderen luidkeels mee in de auto.
- Bijgewerkt
Nou hier is ie
[verwijderd]
Wel jammer dat ik deze dan weer gemist heb
[verwijderd] hilarisch .
Maar niet getreurd, helemaal onderaan staat dat het geen liedje is en dus niet in de top2000 komt, hoe vaak er ook op gestemd wordt.
[verwijderd]
Robije heel flauw. Ik zing regelmatig liedjes over mijn boekenkast. Zeker nu het bijna kerst is.
'Oh boekenkast, oh boekenkast, wat zitten je planken stevig vast. Ik heb je bij Íkea gehaald, en daar een héle hoop geld voor betaald.
Gestemd, heb nummers gekozen die ik mooi vind en/of een bepaalde betekenis voor me hebben. Dat heb ik vooral met Here comes the sun
Marshmallow mooie lijst! Ga ze straks even luisteren.
@[verwijderd] heerlijke muziek om te drummen, dat BoySetsFire... al zijn de dramatische vocalen ook altijd wel gaaf
Ik snap wel wat je bedoeld hoor; vroeger kon je volgens mij maar 5 'vrije keus' nummers selecteren en de rest moest uit de bestaande portefeuille van Radio 2 komen... daar zie ik heel weinig instaan van Tool, Tom Waits en Eels (mijn drie favoriete artiesten)...
Geen idee of dit nog zo werkt nu, maar eerlijk is eerlijk; er komt geen nummer van Tool in de Top 2000. Er staan dan wel 2 nummers van Tom Waits in, maar dat zijn niet bepaald zijn beste nummers. Dus waarom zou ik dan moeite doen?
Voordeel aan de Top 2000 is dat er een paar weken gegarandeerd géén snollebollekes wordt gedraait.
[verwijderd]
LucP iemand die BSF kent, het is een wonder
Het is inderdaad wat je zegt, waarom die moeite doen? Ik ben gisteren toch zeker een uur bezig geweest met die lijst, dat is langer dan de nummers bij elkaar die de lijst daadwerkelijk zullen halen. Een playlist aanzetten is een stuk sneller gedaan.
Hier zal het wellicht op de achtergrond aan staan, maar bewust luisteren ga ik niet doen.
Al vind ik het inderdaad wel fijn om tijdelijk verlost te zijn van de snollebollekes!