Trees Tsja… goede vraag of ze populair zijn. De doelgroep daar wil lang niet iedereen mee werken. Ook niet bij die andere vacature trouwens waar ik al op heb geschreven. Die doelgroep vind ik niet echt een punt. Ik heb er jarenlange ervaring mee en de mix in de klas van de leerlingen met een extra ondersteuningsvraag en andere leerlingen is best in balans normaal. Maar bij die andere vacature is het en de ondersteuningsvraag en het niveau en meer veeleisende ouders en qua woonomgeving toch weer een ander kaliber. Je moet er echt hart voor hebben en mee om weten te gaan. Ik denk dat ik dat zeker kan. Maar het vraagt misschien wel veel in combi met school en een nieuw vak en de reistijd. Maar ik kan natuurlijk ook om een meeloopdag vragen als het gesprek positief zou uitpakken. Daarmee koop ik dan ook tijd. Ik heb dat bij mijn huidige baan ook gedaan.
Er zijn denk ik nu wel veel afstudeerders die een baan zoeken. En dan is het maar net wat ze willen en hoe het team er uitziet. Iemand met veel ervaring met de doelgroep maar geen lesbevoegdheid. Of iemand met weinig ervaring met de doelgroep en in het werk maar met wel een lesbevoegdheid.
Sowieso heb ik nog even voor de deadline is van die andere vacature. Dus ik weet eerst of ik bij die eerste vacature op gesprek mag komen.