June Hooyo-shimbir als je stage stom vindt klinken. Omschrijf dan zoveel mogelijk wat je zelfstandig hebt opgepakt. Wat heb je boven niveau gedaan? Heb je extra dingen gedaan die je niet hoeft te doen maar wel leuk vind om te leren? Omschrijf dat in je brief. Maar laat je cv vooral spreken.
[verwijderd] June Vooral dat. En kom met voorbeelden van competenties die je hebt ontwikkeld. En met voorbeelden bedoel ik dan situaties binnen je stages. Volgens mij heb jij genoeg gave dingen gedaan en bereikt om een mooi voorbeeld te kunnen geven.
[verwijderd] Hooyo-shimbir Het lukt me niet om een PB te sturen! Wil jij een PB naar mij sturen? Dan kan ik wellicht reageren. Wanneer wil je het sturen? Ik ben na deze middag een weekend weg, maar vandaag en na het weekend heb ik alle tijd.
Hooyo-shimbir [verwijderd] ik heb gisteravond een opzet gemaakt dus nogal concept. Miss kan je daar alvast een blik op werpen en dan kan ik van t weekend de aanpassingen erop doorvoeren? Ik pb je even.
Marshmallow Ik heb weer een vacature gezien bij mij die me aanspreekt dus ik ga solliciteren denk ik! Heb nog t/m 27 april dus dat is wel voldoende. Ik ben wel toe aan iets nieuws.
Vulpen Marshmallow Wel gewoon bij je eigen organisatie? Leuk joh! ΓΓ©n applicatie of meerdere? En wordt het systeem door jullie zelf beheerd of is er ook nog een leverancier waar je mee te maken hebt? Succes!
Marshmallow Vulpen nou daar moet ik dus nog wat over vragen want het is niet duidelijk voor welke applicatie of community het is. Dat wil ik wel weten. En de meeste applicaties worden intern beheerd.
Marshmallow Ze zoeken meerdere fte's Γ©n er is ook een vacature nog bijgekomen. Ook voor functioneel beheerder (andere standplaats) en ook meerdere fte's. Dit moet gewoon goed gaan komen!
Huggybird Mijn man heeft nu een sollicitatiegesprek en ik zit hier gewoon met de spanning in mijn buik!!! Hij had om 16:00 een afspraak. Het lijkt hem Γ©cht wat om daar te werken en het eerste online gesprek was heel leuk en prettig geweest. Ik gun hem zo erg een leuke baan πππΌπππΌπππΌ Ik moest het gewoon even kwijt π
Huggybird Vulpen dank je! π€ pfff hij heeft al meer sollicitatie gesprekken gehad de afgelopen weken, maar dit is de eerste waarvan hij zelf echt blij wordt. Ik heb bij zijn andere gesprekken geen last van zenuwen gehad, zo stom dit ππ