Tantetil ik had ook al meteen hele gesprekken in mijn hoofd, nog voor ik de brief verstuurd had. Geheimen voor mij houden, kan ik helemaal niet....dus mijn manager weet het al. Eigenlijk iedereen wel hahaha
Hahahaha en hopen ze allemaal met je mee of zeggen ze: neeee niet weggaan?
Tantetil Maar vertel even wat meer, is dat andere team leuker of het systeem beter?
Ik ken zowel het team als het systeem niet. Ik weet één iemand uit het andere team en die is aardig maar wellicht om mee samen te werken wel wat ingewikkeld. Maar de collega's die ik nu heb zijn ook niet altijd even makkelijk (en wel ook aardig), ik denk dat dat ook gewoon een beetje bij onze organisatie hoort. Maar ik weet dus eigenlijk nog helemaal niet zeker of dit een vooruitgang zou zijn. Het zou sowieso een verandering zijn, en dat is wellicht al voldoende, want ik vind m'n werk nu gewoon best wel saai, kan mezelf moeilijk motiveren om aan de slag te gaan en ik merk gewoon dat ik een beetje blasé word. Voorheen was ik echt gemotiveerd om gebruikers te helpen maar nu denk ik veel vaker: 'Ach joh, moeten ze maar gewoon mee leren leven, zo is het ook wel prima.' En dat is eigenlijk niet hoe ik mijn geld wil verdienen, ik zou het leuk vinden om het gevoel te hebben dat ik iets nuttigs doe en nieuwe dingen te leren. Maar het wisselt zo, want soms vind ik het juist heel fijn dat mijn werk niet zo veel impact heeft, omdat de fouten die ik (zoals ieder ander) maak dan minder verstrekkend zijn, en ik ken het systeem en ben er ook wel erg aan gehecht, en m'n collega's zijn zo aardig... Maar goed, het zou letterlijk één ruimte verderop zijn (of niet eens, want officieel flexplekken), dus daar hoef ik ook weer niet zó dramatisch over te doen denk ik?