5 dagen later
  • [verwijderd]

• Bijgewerkt

Lekker bezig, @Tantetil !

Pff foutje gemaakt bij aanname nieuwe baan.
60 brutominder loon, maar een eindejaarsuitkering erbij. Deze zit samen met vakantietoeslag in een ikv. Betaal ik straks zoveel pensioen, dat ik mijn ikv maandelijks moet laten uitbetalen om dat te compenseren... Daaaag voordeel (netto maandelijks dan).
Dus nu maar vakantiegeld + eindejaarsuitkering (=ikv) maandelijks laten uitbetalen om te compenseren voor een enorme eigen bijdrag pensioenopbouw.

• [verwijderd]

Tantetil
    1 okt. Ik verwacht wel een hoop werkplezier en voldoening.. dat is me ook een hoop waard.

Ik heb een sollicitatie gezien op m'n eigen afdeling... Volgende week 'stiekem' een afspraak gepland met iemand uit dat team, ik vind het zo spannend (maar elke andere sollicitatie zou nog veel spannender zijn).

Heeee ja ik heb de brief verstuurd. Gister was de sluitingsdatum dus ik heb vandaag echt de hele tijd op mijn telefoon gekeken, maar nog niks... Zo spannend πŸ€πŸ€πŸ€πŸ€ž
        Marshmallow en Bloem

Tantetil Hetzelfde, iedereen op mijn afdeling is functioneel beheerder. Maar wel een ander systeem, ander team...

Aaaaaah ik mag op gesprek komen!!! Ik zou uiterlijk vandaag iets horen. Om 1700 dacht ik nou dat wordt dus niks meer. Belde hij om half 6! Maar het gesprek is de 26 ste. Er zijn 4 kandidaten en 2 plekken! Pfff ik vind dit echt retespannend hoor!

Tantetil wat spannend!!! Ik ga zo hard voor je duimen πŸ™πŸ™πŸ™

Trees Ik heb gisteren de sollicitatie ingediend... Vind het zo spannend. Eigenlijk is het ook jΓΊist spannend omdat het m'n eigen afdeling is. Op zich is het goed als m'n leidinggevende weet dat ik me niet meer helemaal op m'n plek voel maar tegelijkertijd wil ik als ik het niet word wel gewoon door kunnen met m'n huidige werk. En ik ben zo slecht in geheimen (over mezelf dan) bewaren en de vacature sluit pas eind deze maand, pfff. Ik heb nu al hele gesprekken voorbereid in m'n hoofd πŸ˜…

Tantetil Spannend! Succes! Balen dat je eerst zo lang moet wachten zeg!