Lumihiutale Rietjesbeker Ja dat dacht ik dus al,meteen toen ik mijn opmerking postte π Ah ja het was vroeg,laten we het daar maar op houden π
Sevenof9 Tantetil yess!!!! Haha mijn uitnodiging was niet kortdag, maar ik werd afwisselend je en u genoemd en er zat een spelfout in. Die arme vrouw was aan het werk in de kerstvakantie, dan krijg je dat π heel vee succes maandag iig!!!
Rietjesbeker Tantetil spannend! En kort dag, maar je hoeft in elk geval niet lang in spanning te zitten vooraf (hoe ga ik dit doen, wat nou als, etc)
[verwijderd] Tantetil Goed hoor! Hopelijk maandag een goed gesprek! Maarre, als je werkelijk niet wil dat we weten hoe je heet, zou ik je naam nog iets paarser maken, want ik zag in een oogopslag wat je naam is. π¬
Tantetil [verwijderd] ik dacht eerst, is het ΓΌberhaupt nog wel nodig om die weg te halen. Volgens mij weet een groot deel al wie ik ben. Maar misschien voor de stiekeme meelezers wel even weghalen...
[verwijderd] [verwijderd] ik heb even gekeken,maar kom niet verder dan de beginletter. Ze is voor mij toch al tante Til, dus een andere naam zou gek zijn nu π€£.
[verwijderd] [verwijderd] Ze heeft het nu aangepast, dus nu is het niet meer te zien. π Sterker nog: ik snap niet waar jij die beginletter vandaan haalt! π€·π»ββοΈ
Tantetil [verwijderd] Haha dat heb ik bij sommige leden ook, dan weet ik hun echte naam maar die past dan niet meer bij ze. Voor neefjes en nichtjes ben ik tante Tas dus bijna hetzelfde.
Dahlia Tantetil wat een gave functie! Die had ik helemaal gemist. Hoop je nooit tegen te komen want dan doe ik mijn werk niet goed π€£ Heel veel succes maandag! π