Vulpen Sevenof9 Maar alleen als diegene ook enthousiast is, lijkt me zo. Mensen die uitstralen er geen zin in hebben, worden denk ik minder snel aangenomen.
Rietjesbeker Sevenof9 zelfs dat hoeft niet. Als ze denkt dat jij beter bij het team zou passen, of dingen beter zou kunnen oppakken kan dat ook nog de doorslag geven. Zo ben ik bij mijn laatste twee banen binnengekomen π
Tantetil Toen ik laatst in een sollicitatiecommissie zat, zijn we juist voor iemand gegaan die enthousiast was en waarvan we dachten dat hij geschikt was, ondanks dat er andere kandidaten waren die inhoudelijk veel meer kennis hadden. Dus ik heb goede hoop voor je hoor!! En het is ook wel beetje voorbestemd toch dat je vlakbij mij komt werken. Kan geen toeval zijn.
Sevenof9 Tantetil ja dan moet jij daar wel blijven werken π het gebouw deed me wel een beetje denken aan een borg cube trouwens, lekkere sfeer daar met dat groene licht.
Lumihiutale Sevenof9 Haha het lijkt net op een scΓ¨ne uit Breaking Bad ofzo π (of is dit niet een foto van het gebouw?π)
[verwijderd] Sevenof9 Bij alle banen waar ik ben aangenomen, kreeg ik altijd teruggekoppeld dat ze mijn enthousiasme zo prettig en aanstekelijk vonden. Ik denk je deze opmerking als iets positiefs mag beschouwen. Ik duim voor je π
Lumihiutale Rietjesbeker Ja dat dacht ik dus al,meteen toen ik mijn opmerking postte π Ah ja het was vroeg,laten we het daar maar op houden π
Sevenof9 Tantetil yess!!!! Haha mijn uitnodiging was niet kortdag, maar ik werd afwisselend je en u genoemd en er zat een spelfout in. Die arme vrouw was aan het werk in de kerstvakantie, dan krijg je dat π heel vee succes maandag iig!!!
Rietjesbeker Tantetil spannend! En kort dag, maar je hoeft in elk geval niet lang in spanning te zitten vooraf (hoe ga ik dit doen, wat nou als, etc)
[verwijderd] Tantetil Goed hoor! Hopelijk maandag een goed gesprek! Maarre, als je werkelijk niet wil dat we weten hoe je heet, zou ik je naam nog iets paarser maken, want ik zag in een oogopslag wat je naam is. π¬
Tantetil [verwijderd] ik dacht eerst, is het ΓΌberhaupt nog wel nodig om die weg te halen. Volgens mij weet een groot deel al wie ik ben. Maar misschien voor de stiekeme meelezers wel even weghalen...