Hooyo-shimbir nou niet echt soepel nog 😬. Regiebehandelaar heeft overlegd met de psychiater, die direct nee zei zonder mij te zien (en überhaupt goed mijn dossier te lezen). Zijn reden: je kan een hogere bloeddruk krijgen en heeft invloed op hartritmestoornissen. Beide een contra indicatie bij een voorgeschiedenis van een cva. Als hij wat verder had gelezen dat had hij geweten dat mijn bloeddruk juist normaal extreem laag is en had ik hem ook kunnen vertellen dat eerder met adhd medicatie mijn bloeddruk juist heel normaal werd (110/80 en dit is echt super netjes). Wat een stuk fijner voor mij is dan een lage bloeddruk. Daarnaast ben ik nu aan het afbouwen met de medicatie (bijna klaar) voor de hartritmestoornissen en heb ik er al weken geen last van gehad. De implantaat in mijn hart is nu volledig overgroeid met lichaamseigen weefsel, waardoor de geleiding weer goed loopt. Volgens de cardioloog is dit nu klaar en hoef ik mij hier verder geen zorgen over te maken.
Dus de regiebehandelaar gaat nu afspraak voor mij laten inplannen bij de psychiater. Ze zei dat de wachttijd twee weken was, maar heb nog geen afspraak gekregen. Ze deed het eerder voorkomen alsof het geen probleem was om hiermee te starten, maar nu betwijfel ik dit. Ik baal er wel wat van.