[verwijderd] Normaalgesproken zou ik zeggen: “TS trapt af..”, maar denk dat dat meteen het einde van dit topic betekent 😅 dus ik bewaar hem even voor morgen of zo.
LucP kleine technische opmerking: foto's uploaden werkt nog niet. Om naar een online foto te linken gebruik je de volgende code: ![](url) (en verander je de URL natuurlijk met de URL van jouw afbeelding) dat was het, ga vooral zo door 👍️
Lerana Outfits beschrijven kunnen we wel haha Ik ben een zuurstok nu! Een roze met wit geblokte broek aan met een zwart hemdje en daarop een roze verst! Lekker lui op de bank hahah
[verwijderd] Leuk ik omschrijf mee, mijn roze mini mouse pyama van de primark. Dat ding is lelijk, verwassen en versleten maar zit zooooo lekker.
[verwijderd] Ah dat kan idd ook ja! Een zwart met witte stipjes fleecebroek (H&M) Roze hemdje van Hema Grijs vest van Naketano
Poppy Grijze joggingbroek, zwart shirt, grijze badjas en bruine sloffen. Daar zou ik dus nooit een foto van plaatsen 😂
LucP Je kunt (met de truc hierboven) ook instagram foto's posten, moet je alleen even de link ophalen
IvyEsmee Ik zit in een zwarte legging met witte all over print en blauw doorzichtig achtig t-shirt. Het is maar goed dat foto's uploaden nog niet kan. 😂
[verwijderd] De allerlelijkste blauwe joggingbroek van de wereld (van dat KLM blauw, echt afschuwelijk, maar hij zit zo lekker..), een wit met blauwe badjas en mijn nieuwe sloffen met sneeuwpopjes erop.
Elise75 Grijze joggingbroek en een donkerblauwe oversized trui, die echt al heel oud is, maar lekker zit
[verwijderd] Zwarte jeans van Levi's met daarboven een grijze sweatshirt van Uniqlo (gekocht in de sales voor 4 euro katjing!)
[verwijderd] Witte pyjamabroek met grijze hartjes, een wit hemdje en een roze badjas. Ja, het is zondag! (Dat de foto upload functie maar snel mag komen @[verwijderd] 🤣 (ik begrijp dat het niet 1,2,3 zo kan hoor, no pressure))
Manque [verwijderd] (Dat de foto upload functie maar snel mag komen @Manque 🤣 (ik begrijp dat het niet 1,2,3 zo kan hoor, no pressure)) Je kunt in de tussentijd wel afbeeldingen plaatsen, maar dan moet je ze even uploaden via een site als deze: https://nl.imgbb.com/ Kies dan na het uploaden voor BBcode groot en voila, de code is compleet.