IvyEsmee Ik zit in een zwarte legging met witte all over print en blauw doorzichtig achtig t-shirt. Het is maar goed dat foto's uploaden nog niet kan. π
[verwijderd] De allerlelijkste blauwe joggingbroek van de wereld (van dat KLM blauw, echt afschuwelijk, maar hij zit zo lekker..), een wit met blauwe badjas en mijn nieuwe sloffen met sneeuwpopjes erop.
Elise75 Grijze joggingbroek en een donkerblauwe oversized trui, die echt al heel oud is, maar lekker zit
[verwijderd] Zwarte jeans van Levi's met daarboven een grijze sweatshirt van Uniqlo (gekocht in de sales voor 4 euro katjing!)
[verwijderd] Witte pyjamabroek met grijze hartjes, een wit hemdje en een roze badjas. Ja, het is zondag! (Dat de foto upload functie maar snel mag komen @[verwijderd] π€£ (ik begrijp dat het niet 1,2,3 zo kan hoor, no pressure))
Manque [verwijderd] (Dat de foto upload functie maar snel mag komen @Manque π€£ (ik begrijp dat het niet 1,2,3 zo kan hoor, no pressure)) Je kunt in de tussentijd wel afbeeldingen plaatsen, maar dan moet je ze even uploaden via een site als deze: https://nl.imgbb.com/ Kies dan na het uploaden voor BBcode groot en voila, de code is compleet.
[verwijderd] Een grijs Hardrock Cafe joggingbroek, zwart Hema T-shirt en het zwarte vest van m'n vriendje π
[verwijderd] Manque is de avatar van @LucP ook het hoofd boven de wollige sloffen? Vind dat namelijk echt een type voor jou. Niet dat ik je ken haha, maar zoals je schrijft en zoals de foto's die ik eerder heb gezien van je outfits.
[verwijderd] Grijs jurkje, grijze legging, grijze sokken, grijs ondergoed, en een grijs elastiekje in mijn grijze haren. Ben nog maar een paar rode striemen verwijderd van een hoofdrol in het nieuwe E.L. James boek. πΆ
Manque Paarsrood jurkje van H&M, muts van Zeeman en mijn nieuwe winterjas van Miss Etam. Kind uit school halen!