Born2bme @[verwijderd] @Tantetil ik heb hem in donkerblauw met witte sterren. Heerlijke trui! Alleen door mn dikke buik wordt hij nu beetje te kort 😂
Tantetil Ik heb nog een grijze met strepen. En ga zo even in mijn pauze kijken of ze nog nieuwe kleuren hebben. Ze zitten echt heerlijk.
[verwijderd] Sevenof9 Tof! Op de een of andere manier had ik me jou anders voorgesteld. Vraag me ook niet hoe, maar dit beeld had ik niet verwacht. 😅
[verwijderd] Sevenof9 jij werkt!? Hippies werken niet hoor, iets met anti-corporate activism en zo toch? Slecht hippie jij ..
[verwijderd] Sevenof9 :😱 volgens mij is dat 1 van de ergste banen die je kan hebben als hippie. Alleen werken in de farmaceutische industrie is erger 😛
Marshmallow Ik doe ook eens mee, heb een heel mooi wit gezicht iig 😬. En foto gespiegeld voor de tekst 😌
[verwijderd] Ik maakte eigenlijk een foto van een spiegel maar goed haha 😄 enn heb jullie meningen nodig. Mn nieuwe schoenen zijn binnen, houden of niet? Welke vinden jullie leuk? 📷📷📷
Sevenof9 [verwijderd] ik vind die zwarte leuk, die roze vind ik echt heel lelijk maar ik denk dat we ook wel een andere smaak hebben dus als jij ze mooi vindt moet je ze natuurlijk houden 🙂
SYRV [verwijderd] Ik vind de roze het leukst! Ben alleen geen fan van de grote satijnen veters. Maar desalniettemin zou ik toch de roze houden! 👍🏻
Born2bme [verwijderd] ik zou gaan voor de zwarte. Maar he smaken verschillen. Wat vind je er zelf van?