Marshmallow Ik doe ook eens mee, heb een heel mooi wit gezicht iig π¬. En foto gespiegeld voor de tekst π
[verwijderd] Sevenof9 :π± volgens mij is dat 1 van de ergste banen die je kan hebben als hippie. Alleen werken in de farmaceutische industrie is erger π
[verwijderd] Ik maakte eigenlijk een foto van een spiegel maar goed haha π enn heb jullie meningen nodig. Mn nieuwe schoenen zijn binnen, houden of niet? Welke vinden jullie leuk? π·π·π·
Sevenof9 [verwijderd] ik vind die zwarte leuk, die roze vind ik echt heel lelijk maar ik denk dat we ook wel een andere smaak hebben dus als jij ze mooi vindt moet je ze natuurlijk houden π
SYRV [verwijderd] Ik vind de roze het leukst! Ben alleen geen fan van de grote satijnen veters. Maar desalniettemin zou ik toch de roze houden! ππ»
Born2bme [verwijderd] ik zou gaan voor de zwarte. Maar he smaken verschillen. Wat vind je er zelf van?
Dahlia [verwijderd] ik vind de roze te kinderlijk op een of andere manier. De zwarte met de veters erin zijn stoer. Wat maakt je aan t twijfelen?
[verwijderd] Thanks meiden!! ik hou gewoon alles, haha. De zwarte was eigenlijk een koopje, waren van 95β¬ naar 22β¬. En de roze vind ik te leuk om terug te sturen π oh en de kinderen hebben de dozen uit elkaar gescheurd toen ik even naar de wc ging π€£