[verwijderd] Famofthree haha ja daar was ik al bang voor đđ Ik zal morgen eens zien of ik een foto kan (durf) te posten, ik lig al de hele dag op de bank dus heb de moeite niet genomen me fatsoenlijk aan te kleden đĨē
[verwijderd] Manque lange rokken (en soms een korte) of harem(tuin)broeken. Sjaaltjes en kralen in mijn haar. Beetje hippie/alternatieve/pixie/paganstijl. Ik weet niet eens of er wel een echte benaming voor is đ¤đ
Sevenof9 [verwijderd] superleuk, dat had ik vroeger ook altijd tot ik ging werken en iets normaals aan moest đ ik wil ook wel een foto zien!
Manque Lovely83 Haha, thanks! đ Ik draag graag leggings van de H&M sport-afdeling in niet-sportieve setting.
MariMari Hele leuke outfit Manque, als ik zoiets aantrek word ik mega oversized đ Ik vandaag in een H&M broek en Miss Etam tuniek.....
[verwijderd] Sevenof9 morgen. Vandaag een ziek kind dus had geen nut me mooi aan te kleden đ Dat is het voordeel van niet kunnen/mogen werken (een van de weinige voordelen); ik kan eruit zien zoals ik wil..
Sevenof9 [verwijderd] in mijn vrije tijd zie ik er nu meestal ook vrij normaal uit, ik vind het wel makkelijk ook.
[verwijderd] [verwijderd] Dat is het voordeel van niet kunnen/mogen werken (een van de weinige voordelen); ik kan eruit zien zoals ik wil.. Lang leve mijn Harry Potter joggingpak đ
[verwijderd] [verwijderd] niet mijn ding maar wel heel leuk om jouw stijl te zien! Blijf vooral posten!