[verwijderd] Manque lange rokken (en soms een korte) of harem(tuin)broeken. Sjaaltjes en kralen in mijn haar. Beetje hippie/alternatieve/pixie/paganstijl. Ik weet niet eens of er wel een echte benaming voor is đ¤đ
Sevenof9 [verwijderd] superleuk, dat had ik vroeger ook altijd tot ik ging werken en iets normaals aan moest đ ik wil ook wel een foto zien!
Manque Lovely83 Haha, thanks! đ Ik draag graag leggings van de H&M sport-afdeling in niet-sportieve setting.
MariMari Hele leuke outfit Manque, als ik zoiets aantrek word ik mega oversized đ Ik vandaag in een H&M broek en Miss Etam tuniek.....
[verwijderd] Sevenof9 morgen. Vandaag een ziek kind dus had geen nut me mooi aan te kleden đ Dat is het voordeel van niet kunnen/mogen werken (een van de weinige voordelen); ik kan eruit zien zoals ik wil..
Sevenof9 [verwijderd] in mijn vrije tijd zie ik er nu meestal ook vrij normaal uit, ik vind het wel makkelijk ook.
[verwijderd] [verwijderd] Dat is het voordeel van niet kunnen/mogen werken (een van de weinige voordelen); ik kan eruit zien zoals ik wil.. Lang leve mijn Harry Potter joggingpak đ
[verwijderd] [verwijderd] niet mijn ding maar wel heel leuk om jouw stijl te zien! Blijf vooral posten!