Tantetil Hopsatee van de Primark! Ik ging voor pyamaatjes voor de kinderen en zag ineens allemaal leuke jassen. Echt heel veel. Meestal pas ik ze niet goed omdat ik lange armen heb, maar deze viel goed.
Wishfulthinking [verwijderd] Super leuke jas Ik vind het frosty the snowman effect wel mee vallenπ
Lovely83 Gebreide jurk met col nonmerk, panty Hema, schoenen manfield, jasje m&s, tas Michael Kors. Klaar om te werken!
[verwijderd] [verwijderd] ik ben zo blij met deze foto van jou π€£ Deze jas wilde ik vorig jaar maar hij bleek zo gewild te zijn volgens de verkoopsters dat ik mijn maat niet meer kon krijgen. Zowel online niet als in de winkels die nog redelijk in de buurt waren. Ik hield de website al in de gaten of ze er dit jaar weer waren maar ik had ze nog niet gezien. Door jou nu wel en ik heb hem gelijk besteld in de goede maat π. Wel de groene trouwens, die vond ik leuker staan bij mij. Dus.. Leuke jasπ
[verwijderd] Tantetil [verwijderd] Madeliefje06 nee hoor, is de lichtval! Het is niet meer zo rood als het een paar weken geleden was, maar verre van blond.