Louelle81 -weg- Deze winter ga ik voor zwart, weet niet waarom. Niet heel bijzonder, maar ik heb mij eindelijk weer een fatsoenlijk aangekleed, denk dat de pillen aanslaan🤣🤣✊. P.s broek is niet vies, de spiegel wel🤣.
Manque Ookal ben ik zelf oversized, ik draag ook nog steeds oversized :p Men zegt wel dat je dat beter niet kunt doen als je een grote maat hebt, maar ik blijf het fijn vinden in die giga-blouses.
Hooyo-shimbir Manque mooie kleur zeg, is samen met bordeaux rood mijn lievelings kleur in kleding. Ohja en zwart natuurlijk 😎
[verwijderd] Manque aandoen waar je je goed in voelt! Dat staat veel mooier dan onzeker in een andere maat. Ik vind jou er altijd zo tof uitzien! Stoer maar toch vrouwelijk. Lekker houden zo!
Hooyo-shimbir Manque zeker doen, je bent prachtig en mag er zijn zoals je bent. Stomme idee dat iedereen maatje 34 zou moeten hebben. Je leeft gezond en gelukkig zijn met jezelf is belangrijker dan je kleding maat. 😘
Manque @Madeliefje06 @Bloem @Hooyo-shimbir @[verwijderd] @[verwijderd] Jullie zijn allemaal lieve schatten 🤗
Lovely83 Manque ik vind je prachtig! ❤️ En je hebt een onwijs leuke kleding stijl wat je heel goed kan hebben
Blue [verwijderd] wat gaaf! Ik heb zaterdagavond een Halloween feest, maar ik ben zo moe. Ik lig de hele week al uiterlijk half 11 in bed (momenteel val ik bijna in slaap op de bank😴) Er komen maar weinig bekenden naar het feest, en ik heb ook nog geen kostuum. Ik ben gewoon te moe om mijn best te doen, dus denk dat ik maar af ga zeggen. Maar wel stom... Lijkt me ergens wel leuk om een keer helemaal los te gaan met de schmink haha