[verwijderd] Ik vind outfit selfies nog lastig te maken π Gek been zodat je de bloemen op mijn broek kan zien. Broek van Esprit Shirt van Claudia strΓ€ter.
Tantetil [verwijderd] ook heel leuk! Ik had bij jou een fors klein vrouwtje in gedachte...Maar niet dus. Jullie zijn allemaal zo slank. Waar zijn de vollere dames?
Robije Tantetil ππΌββοΈππΌββοΈππΌββοΈ. Maar daarom plaats ik vrijwel geen fotoβs.
[verwijderd] Tantetil 44+ niet, maar combineer bovenstaande foto's tot 1 persoon en je hebt mij ongeveer π Hier een real life, geen buik ingehouden, gebrek aan adem, onhandige houding, ga zo flauwvallen -foto
[verwijderd] Tantetil ik vind jouw figuur echt heel mooi en vrouwelijk, WoW!! Maar de kleding die je draagt maakt jou dikker. Jouw taille is zo mooi maar waar zit die? Die zie je dus helemaal niet. En alles zit Zo strak!! Skinny jeans staan ook niemand mooi vind ik π wat ik dus zou doen: hoge taille broeken die lekker groot vallen en recht lopen vanuit je heup! Google palazzo broeken of straight. Een maatje groter nemen en met riem dragen (doe ik ook altijd, ik heb normaal maat 34/36 en ik draag broeken maat 38. Staat dus echt veel mooier!) Je gewicht zit voornamelijk in je benen dus hoe zorg je ervoor dat alles in balans lijkt? Ten eerste die hoge taille dan lijkt het alsof je benen dÑÑr beginnen en niet op je heupen. shirt in de broek of half erin, accent op taille leggen je bovenkant moet groter! Oftewel lekker oversized, of bijvoorbeeld met horizontale strepen (wel erop letten dat de strepen recht lopen anders ziet het er slordig en te klein uit). V hals. Meer volume in je schouders
Tantetil Robije zullen we dat gewoon wel vaker doen? Alhoewel ik bijna altijd dezelfde soort kleren aan heb....
Robije Tantetil ja ik ook. Momenteel zit echt niks lekker dus loop echt vaak in hetzelfde. Nee 44plus ben ik niet.
Tantetil Robije Ja wel hoor maat 44 hier. Maar ik heb een dus hele flinke benen en kont (lipoedeem) en mijn taille is dan weer smaller.
Hopsatee Tantetil Nou dat is ook een mooi lijntje toch? Ik vind je een prachtige taille hebben. En ik vind het niet zo opvallen van je benen maar ik begrijp wel als je lipodeem hebt dat dat niet prettig is π
Tantetil Hier gewoon. Broek heb ik net binnen van miss etam.Oh jaa ik heb dikke sokken aan omdat ik mijn voeten had ingesmeerd.
Robije Tantetil vind het op deze foto ook meevallen. Je hebt echt wel een mooi figuur, zou willen dat ik zon taille had. Ik heb echt een zwemband en geen taille.
Sevenof9 Tantetil Je ziet er gewoon hartstikke goed uit hoor! Ook in het echt, niet alleen op tactische foto's π
Ansji Tantetil Ik heb ongeveer zoβn zelfde figuur. Zal ook eens wat vaker fotoβs plaats. π Door de brede heupen, grote bips heb ik ook vaak problemen met goede broeken vinden. Ik kom altijd uit op broeken met hoge taille.
[verwijderd] Tantetil Ik vind je ook mooi. Mooie taille, platte buik. Maar ik snap heel goed dat je baalt van je benen. Ik ken de aandoening niet, maar is er een oplossing voor?
Tantetil Robije ik denk dan altijd, een buikje of vet daar kun je makkelijk verbergen. Als ik een wijde broek aan heb, lijk ik gigantisch. Ik heb een vetophoping onder mijn knie en ook mijn kuiten zijn een en al cellulite dus als ik vrouwen zie met rokjes dan ben ik daar zo jaloers op. Inmiddels kan ik het wel wat beter relativeren hoor en accepteer ik het ook wat meer.