[verwijderd] Eenkadootje leuke outfit. Als je een licht vest over een donkere jurk draagt lijk je slanker. Misschien dat het andersom dus voor je gevoel voller maakt? Puur optisch bedrog.
[verwijderd] Ik vind outfit selfies nog lastig te maken π Gek been zodat je de bloemen op mijn broek kan zien. Broek van Esprit Shirt van Claudia strΓ€ter.
Tantetil [verwijderd] ook heel leuk! Ik had bij jou een fors klein vrouwtje in gedachte...Maar niet dus. Jullie zijn allemaal zo slank. Waar zijn de vollere dames?
Robije Tantetil ππΌββοΈππΌββοΈππΌββοΈ. Maar daarom plaats ik vrijwel geen fotoβs.
[verwijderd] Tantetil 44+ niet, maar combineer bovenstaande foto's tot 1 persoon en je hebt mij ongeveer π Hier een real life, geen buik ingehouden, gebrek aan adem, onhandige houding, ga zo flauwvallen -foto
[verwijderd] Tantetil ik vind jouw figuur echt heel mooi en vrouwelijk, WoW!! Maar de kleding die je draagt maakt jou dikker. Jouw taille is zo mooi maar waar zit die? Die zie je dus helemaal niet. En alles zit Zo strak!! Skinny jeans staan ook niemand mooi vind ik π wat ik dus zou doen: hoge taille broeken die lekker groot vallen en recht lopen vanuit je heup! Google palazzo broeken of straight. Een maatje groter nemen en met riem dragen (doe ik ook altijd, ik heb normaal maat 34/36 en ik draag broeken maat 38. Staat dus echt veel mooier!) Je gewicht zit voornamelijk in je benen dus hoe zorg je ervoor dat alles in balans lijkt? Ten eerste die hoge taille dan lijkt het alsof je benen dÑÑr beginnen en niet op je heupen. shirt in de broek of half erin, accent op taille leggen je bovenkant moet groter! Oftewel lekker oversized, of bijvoorbeeld met horizontale strepen (wel erop letten dat de strepen recht lopen anders ziet het er slordig en te klein uit). V hals. Meer volume in je schouders
Tantetil Robije zullen we dat gewoon wel vaker doen? Alhoewel ik bijna altijd dezelfde soort kleren aan heb....
Robije Tantetil ja ik ook. Momenteel zit echt niks lekker dus loop echt vaak in hetzelfde. Nee 44plus ben ik niet.