Jessie80 Madeliefje06 wat dat betreft is het een voordeel dat er geen publiek mag zijn. Ik vind dat gewauwel over wat het publiek denkt altijd zo'n tijdsverspilling đ Ik lig er natuurlijk uit met de poule, maar denk nu Nathan...
Jessie80 Jessie80 toch nog 6e, omdat ik de aflevering voordat Leonie eruit ging alles op Rob had ingezet đ
Ysabella Ik ben zo benieuwd wie de mol is en als het Mil is ga ik zo lachen want ik heb vol op haar ingezet vanaf aflevering 1.đ¤Ŗ
Marshmallow Ysabella ik heb net toch al mijn punten weer ingezet op Mil. Ik zal het vast wel fout hebben.
Diro Oh wow! Ik heb gewonnen đ Was ook behoorlijk overtuigd trouwens, maar heb het nog nooit goed gehad đ¤Ŗ
Sevenof9 Diro ik ben op een gegeven moment gaan twijfelen omdat ik Rob zo verdacht vond dat ik het me niet voor kon stellen, gelukkig weer terug op hem gegaan want ik heb wel een andere poule gewonnen en hier tweede vind ik ook best leuk đ
Marshmallow Ach ja ik had vorig jaar in een andere poule gewonnen. Dus nu lekker gedeeld laatste đ¤Ŗ
[verwijderd] [verwijderd] Dat Rob een paar duizend euro onder zijn hoed verstopt heeft ofzo đ Flauw dat het maar 100 was, gemiste kans! Hoop alleen wel dat het volgende seizoen wat spannender wordt..
Vulpen Plaats 3 in de poule, ik ben tevreden. Eerder niet veel op hem ingezet omdat ik hoopte dat hij eruit zou gaan đ
Vulpen Sevenof9 Ssssht dat wil ik niet online hebben! Ik heb je bericht aangepast, hoop dat je daar begrip voor hebt.