[verwijderd] [verwijderd] woorden die je regelmatig of als laatste hebt getypt Zegt best een hoop over @[verwijderd] dan ๐ค
Ansji Ik ben Ansji, God van de woonkamer en de Sint is weer in Goirle de eerste kerstdag. edit: ik ben duidelijk nogal met de feestdagen bezig. ๐
Miek89 Ik ben miek89, God van de liefde van mijn kant op te nemen en de rest van het liedje toe te passen in het begin van de week.
Miek89 [verwijderd] Als je je toetsenbord opent om te reageren zie je als het goed is al woorden staan. Zie mijn printscreen. Dan klik je het woord en dan verschijnt er weer een nieuw woord. Zo krijg je dus hele aparte zinnen. Dat moet je volgens mij wel aangevinkt hebben bij je instellingen.
Pimpelmeesje Schuurpapier ik heb hierbij een beeld van Schuurpapier die in de primark gaat wonen en dr kinderen dumpt ๐
[verwijderd] Miek89 ik heb dat inderdaad ooit uitgezet. Ik werd helemaal kriegel van dat drukke gedoe op mijn scherm.
Vulpen Sweetl Zo blij dat jij dit vraagt๐ Ik ben Vulpen, God van de crรจche maar 1 ding meegekregen I am so sorry for the late notice Dit krijg ik. Ik snap de grap eraan nog steeds niet๐ Het is ook helemaal geen zin?
Nescio Vulpen als het wel een kloppende zin is, is het leuker. Maar ik zie de hilariteit ook niet helemaal