[verwijderd] Dit aanbod sla ik vriendelijk af. ๐Ÿ˜‚

Hoewel, als ik de God van de duivel zou zijn, kan ik dan de duivel naar mijn hand zetten? Zo ja, dan kan dat nog wel eens leuk worden. ๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ˜‡

• [verwijderd]

Ik ben zonnetje, God van de middag naar je toe te komen en gaan we ook bespreken wat je bedoelt.

Duidelijk! ๐Ÿ˜‚

Oh mensen, ik heb in tijden niet hardop gelachen in mijn eentje (en al helemaal niet in de trein!) en dat hebben jullie vandaag toch voor elkaar gekregen๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Ik ben Blue, God van de hele dag door te klikken op het gebied van de dag van de dag...

@Rietjesbeker wij zijn tweelinggoden๐Ÿ˜‚
Vond het wel een mooie combinatie dat ik inderdaad de hele dag door blijf klikken op van de dag, van de dag, van de dag...

Edit: als ik zonder "de" doe, krijg ik:
Ik ben Blue, God van Israรซl en de andere kant๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

• [verwijderd]

God van de dag van de dag niet geleefd en de herfstachtige omgeving maken dit tot mijn momentje van de dag.

Ik ben tantetil, God van de week nog aan jouw moeder denken dat je wel een hele fijne vakantie en groetjes aan de hand was.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Sweetl
Als je hier een berichtje schrijft zie je afhankelijk van je instellingen bij je toetsenbord 'woord voorspellingen' de woorden die je regelmatig of als laatste hebt getypt.

• [verwijderd]

[verwijderd] woorden die je regelmatig of als laatste hebt getypt

Zegt best een hoop over @[verwijderd] dan ๐Ÿค”

Ik ben Ansji, God van de woonkamer en de Sint is weer in Goirle de eerste kerstdag.

edit: ik ben duidelijk nogal met de feestdagen bezig. ๐Ÿ˜‚

Ik ben miek89, God van de liefde van mijn kant op te nemen en de rest van het liedje toe te passen in het begin van de week.