Wat een ontzettend lieve reacties! Ik weet hoe rot, verdrietig en stressvol het is als je niet weet hoe je cadeaus of eten of wat dan ook moet kopen.
Zo lief dat er dan mensen zijn die willen helpen
Avdk helpt
- Bijgewerkt
Ik heb positiekleding voor een mama met een kleine beurs. 3 broeken van Mamalicious (28/32) en 2 jurkjes(S). Echt leuk voor de feestdagen!
Ook een mooie, zwarte winterjas (tot op de heup) maat 38. Dikke stof, geen positiekleding. Schuurpapier
Ik heb meidenkleding maat 140, ook een winterjas 134/140. Ook veel toet toet dingen.
- Bijgewerkt
aardbeitjes Lief! Ik ben als het goed is voorzien
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Lieve dames,
In het topic "de biechtstoel" werd al gevraagd of een topic met deze opzet mag. Zoals ik daar ook al schreef, vinden wij het heel mooi en hartverwarmend om te zien wat hier gebeurt. Wij vinden het het best bij de forumcultuur en -visie m.b.t. eigen verantwoordelijkheid passen om dit topic op zijn beloop te laten. Er mogen hier dus vrij tweedehands goederen worden gevraagd en aangeboden. Hiervoor mag een vergoeding voor de verzendkosten gevraagd worden. We willen echter wel als grens stellen dat er geen geld gegeven wordt.
- Bijgewerkt
[verwijderd] lijkt mij een hele prima regel! Fijn dat het topic toegestaan wordt.
Ik hoop dat er veel geholpen kan worden en er mooie dingen ontstaan
Ik ga binnenkort trouwens ook mijn kledingkast uitmesten, dus wie interesse heeft mag me een pb doen.
Shirts/truien is voornamelijk S/M, broeken en jurken M/L.
[verwijderd] super tof dat het hier kan!
Ik heb nog een zak vol met jongens kleding maat 86, 92 denk ik. En verder heel veel vtech toet toet auto's en wegdelen. Geef ik met liefde weg
[verwijderd] Als niemand anders ze wil dan wil ik de Tina’s wel van je overnemen. Denk dat m’n oudste dat wel leuk vind.
[verwijderd]
Wat een mooi topic!
Ik heb een paar weken geleden heel veel uitgezocht en gedoneerd, dus heb helaas even niks speciaals aan te bieden. Maar als iemand iets specifieks zoekt kan ik uiteraard altijd kijken!
Ik heb nog babyspullen. (Babynestje, verschoonkussen, kruik, boxkleed roze, speelkussen)
Kleding heb ik net allemaal gedoneerd.
@Miek89 ik benoemde het al in mijn vorige bericht in het biechttopic maar volgens mij woon jij in dezelfde stad als mij als ik mij niet vergis. Ik heb nog wat smartmax en houten blokken en voor je oudste wil ik nog wel iets leuks scoren wat met bouw of constructie of treinen te maken heeft (heeft hij al een treinbaan, is dat iets? Hijskraan? Geef vooral wat tips hoor). Dan kan ik dit deze week nog bij jou langsbrengen. Of ergens afspreken als je dat liever wil. Laat maar weten is echt een kleine moeite.
Ik ga morgen eens in de kasten pluizen, vooral van mijn oudste dochter hangt daar nog wel wat moois wat ze niet meer past. Ik bezit alleen meisjes spul, maar ga morgen dus even uitzoeken.
Ik heb zo even geen bijdrage, al zal ik het topic in de gaten houden, wie weet komt er nog iets voorbij waarmee ik kan helpen.
Maar wat een mooie mensen zitten er allemaal op dit forum.
Ik heb momenteel ook niks om te doneren, vanwege de verhuizing al vele spullen naar het
goed gebracht of weggegeven. Ik hou het topic in de gaten!
- Bijgewerkt
Mooi topic!
Ik heb heel veel jongens kleding van maat 50 tot 92. En ik heb een kinderwagen, blauw, die er nog heel goed uitziet. Woon een uurtje van Eindhoven af, Naar t zuiden toe, dus Als iemand denkt dat is dicht bij mij pb mij maar voor meer details en woonplaats.
Mag dit topic wel vastgepind worden? @[verwijderd] Ik denk dat het topic anders wordt ondergesneeuwd.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Ik wil even kwijt dat ik dit echt een mooi initiatief vind. Geweldig dat zoveel forumsters elkaar willen helpen
Mocht iemand interesse hebben in een positie winterjas in maat XL, ik heb er eentje van de H&M hangen. Nog geen hele winter gedragen. Weg
Ook ben ik langzaam aan het speelgoed van de kinderen aan het uitzoeken. Zo heb ik nog een mobiel voor aan de box/bed die weg mag en ook een boxzak (vilt van Jollein) voor het speelgoed die er volgens mij ook nog prima uit ziet. Grote kans dat er nog meer bij komt!