Omdat iedereen wel eens hulp nodig heeft, met bijvoorbeeld het kopen van een sinterkerstkado of iets dergelijks, maar zomaar vragen niet altijd goed voelt, is er dit topic!

Hier kunnen leden aangeven of ze open staan voor een pb met een vraag om een kadootje of hulp. Plaats een berichtje zodat het makkelijk te zien is dat je wilt helpen en wie wil kan via pb contact opnemen.

Mijn pb staat open!

Mijn pb staat ook open!

Heb jongenskleding in mt 50/56 en binnenkort ook 62

En jongenskleding in 80/86/92.

Verder speelgoed van baby-peuter , maar familie met oudere kids, dus daar kan ik naar opzoek!

En vrouwenkleding maat M/L , maat 40, heb ik ook nog wel.

Plus kan ik ook nog wel.op andere manieren helpen (wat lekkers voor Sinterklaas avond/ kerst, of gewoon een maaltijd)

• [verwijderd]

Ik wil graag helpen. Onlangs al het speelgoed uitgezocht en ik zou het zo fijn vinden om er hier iemand blij mee te maken in plaats van het naar de kringloop te brengen.

Ik heb ook nog dozen met oude Donald ducks en Tina’s, die ik heel graag kwijt wil. Het zijn wel oudjes, zelf gekocht op de rommelmarkt. Als hier iemand belang bij heeft?

Ik heb ook genoeg spullen
      Voornamelijk voor jongens. O.a een toettoet set. Mijn pb staat open, ik help graag.

Edit. Ik ga morgen achter het schot om te kijken wat er nog meer is.

Goed idee dit topic!

Ik heb nog een massief houten kinderledikant (wit en berken) met katoenen hemel, met een bijpassend ladekastje en dressoir.
      Dit is het dressoir. Beetje oubollig, je moet er van houden. I ❤ it.
      Bedje en ladekastje zijn dus dezelfde stijl.

Een houten kinderstoel tot +/- 2 jaar (grijs).

Ik heb nog een rood/wit Ikea-tentje dat er zo goed als nieuw uitziet ondanks alle mishandeling.

Alles is om weg te geven
      Stuur maar een PB.

Lieffff! Zag je tag @Rietjesbeker, in het andere topic. Mijn kids in principe wel voorzien voor Sinterklaas, hoef dat sowieso niet per se met mega cadeaus te vieren. Ze zouden graag nog Duplo (zoon) en Lego (dochter) willen, maar geen noodzakelijk kwaad 😛

Maar mocht er toevallig iemand K'nex over hebben, dan houd ik me wel aanbevolen!

Lief van jullie allemaal! ♡

Zo kids liggen op bed 😀 ik vind het echt hartverwarmend hoe jullie zijn, moest echt even huilen toen ik al de berichtjes las. Doet me echt heel veel!
          Mijn oudste (bijna 6)vindt bouw en constructie vooral erg leuk en is gek van treinen.
          De jongste (ruim anderhalf) vindt van alles eigenlijk wel leuk, die heeft nog niet echt een voorkeur naar iets.

Echt jullie zijn fantastisch ❤️

Ik heb hier zo gauw niets liggen, maar wil met alle liefde een cadeautje halen voor een kindje, of een kerstpakket samenstellen oid

Manque wat een ontzettend gaaf kastje!

Wie het ook zijn mag, je kan mij altijd een pb doen. Ik help graag van koken ( als je bij mij in de buurt woont) tot dingen kopen.😊 En ik heb jongenskleding van maat 56 tot 86 (want hij zit op dit moment nog in maat 92/98😬)

Mijn PB is open voor wie het nodig heeft!

Ik heb net de kast van zoon uitgezocht en een stapel zomerkleding in maten 74/80 liggen. Ook met zomer slaapzakken enzo. Ik stuur het met liefde op!

Ik wil ook graag helpen. Van speelgoed tot kleding voor meisjes van 0-6 jaar en dameskleding, mijn PB staat open!