Blue Ik heb hier zo gauw niets liggen, maar wil met alle liefde een cadeautje halen voor een kindje, of een kerstpakket samenstellen oid Manque wat een ontzettend gaaf kastje!
Ysabella Wie het ook zijn mag, je kan mij altijd een pb doen. Ik help graag van koken ( als je bij mij in de buurt woont) tot dingen kopen.😊 En ik heb jongenskleding van maat 56 tot 86 (want hij zit op dit moment nog in maat 92/98😬)
Pietje1987 Mijn PB is open voor wie het nodig heeft! Ik heb net de kast van zoon uitgezocht en een stapel zomerkleding in maten 74/80 liggen. Ook met zomer slaapzakken enzo. Ik stuur het met liefde op!
Nescio Ik wil ook graag helpen. Van speelgoed tot kleding voor meisjes van 0-6 jaar en dameskleding, mijn PB staat open!
Sneeuwvlok Wat een ontzettend lieve reacties! Ik weet hoe rot, verdrietig en stressvol het is als je niet weet hoe je cadeaus of eten of wat dan ook moet kopen. Zo lief dat er dan mensen zijn die willen helpen ❤️
aardbeitjes Ik heb positiekleding voor een mama met een kleine beurs. 3 broeken van Mamalicious (28/32) en 2 jurkjes(S). Echt leuk voor de feestdagen! Ook een mooie, zwarte winterjas (tot op de heup) maat 38. Dikke stof, geen positiekleding. Schuurpapier
Tantetil Miek89 ik heb ook nog speelgoed voor hele kleintjes liggen. Ik had het in een zak voor de inzameling gedaan. Ik ga vrijdag even foto's maken. Als je iets leuk vindt, stuur ik het naar je op.
[verwijderd] Lieve dames, In het topic "de biechtstoel" werd al gevraagd of een topic met deze opzet mag. Zoals ik daar ook al schreef, vinden wij het heel mooi en hartverwarmend om te zien wat hier gebeurt. Wij vinden het het best bij de forumcultuur en -visie m.b.t. eigen verantwoordelijkheid passen om dit topic op zijn beloop te laten. Er mogen hier dus vrij tweedehands goederen worden gevraagd en aangeboden. Hiervoor mag een vergoeding voor de verzendkosten gevraagd worden. We willen echter wel als grens stellen dat er geen geld gegeven wordt.
Blue [verwijderd] lijkt mij een hele prima regel! Fijn dat het topic toegestaan wordt. Ik hoop dat er veel geholpen kan worden en er mooie dingen ontstaan❤️
Blue Ik ga binnenkort trouwens ook mijn kledingkast uitmesten, dus wie interesse heeft mag me een pb doen. Shirts/truien is voornamelijk S/M, broeken en jurken M/L.
Marshmallow Ik heb nog een zak vol met jongens kleding maat 86, 92 denk ik. En verder heel veel vtech toet toet auto's en wegdelen. Geef ik met liefde weg 😊