[verwijderd] Ik heb een hele tas met jongenskleding, verschillende maten tot 68. Als je interesse hebt, stuur even een pb dan stuur ik de link van marktplaats.
Marshmallow Schuurpapier helemaal vergeten 🙈 Ik heb inmiddels een werkende Apple tv dus mocht je nog interesse hebben?
Marshmallow Schuurpapier oh god ik vergeet weer te reageren 🙈 Als ik eraan denk stuur ik je morgen even een pb.
Tantetil Ik heb een hele toet toet verzameling. Auto's, garage, parkeertoren. Wie kan ik hier blij mee maken? @Miek89 iets voor jouw kabouter?
Miek89 Tantetil super lief dat je aan me denkt maar hier heb ik al heel veel van zoef zoef en daar speelt hij amper mee 😏
Ietjuh Kan ik hier iemand blij maken met 2 grote witte Billy boekenkasten met zo’n extra opzetstuk er bovenop? Ik woon omgeving Haarlem.
Sevenof9 Tantetil Haha het heeft wel indruk gemaakt he 😛 Ik had niet op @Ysabella gereageerd omdat ik er best wel interesse in heb, maar het ook wel zelf kan betalen dus ik gun het wel iemand die het financieel wat minder heeft.
Lumihiutale Heeft er iemand belang bij de Boerenbont spaarboekjes? Ik heb er 9,zelf gebruik ik ze niet.
Cactusje In de aanbieding, shoesme schoentjes maat 27 Ze zijn niet heel veel gedragen omdat ze dochter niet erg lekker zaten. Ze zijn geclaimd! 😁
Bubblicious Wie o wie kan ik blij maken met baby slaapzakjes heb meerdere maten en zowel winter als zomer?
Bubblicious Ook heb ik nog heel veel sokjes en kleding in verschillende maten. En een mooie voeding bh in de maat 80D. Wie interesse heeft hoor ik graag.
Bubblicious Ysabella 4 slaapzakjes in de maat 70cm 2x winter 2x zomer 5x slaapzakjes in de maat 80cm 2x winter 3x zomer 2 slaapzakjes in de maat 90cm 1x winter met mouwen 1x zomer.
Sweetl Bubblicious ik zou heel blij worden van de zomer 90cm.. 😁 Welke kledingmaten van kleertjes heb je?