Bloem ik vind de manier waarop wel extra zuur. Zo hoor je niet om te gaan met je medewerkers. Ik snap dat het een dingetje is, maar ik denk goed dat je de tijd gaat nemen. Je hebt al lang veel aan je hoofd en misschien deze tijd ook even gebruiken om wat tot rust te komen 😘

• Bloem hebben hierop gereageerd.
  • Bloem vindt dit leuk

Trees Dat ben ik ook vast van plan. Moet wel echt mezelf daarin afremmen want de neiging om meteen aan de slag te gaan is groot. Ik heb ook al een paar aanbiedingen gehad van netwerkcollega’s. Heel fijn en lief maar beter nu ff niet.

Echt mensen, het houdt gewoon nooit op😭 Nu is mijn schoonmoeder gevallen en heeft haar heup gebroken 😔😣😥Ligt nu in het ZH en wordt morgen geopereerd.
    Man man man…. Wanneer houdt het een keer op…

Jeetje @Bloem je krijgt het wel voor je kiezen. Sterkte!

Bloem wat mij betreft houdt het NU direct op voor jullie! Veel sterkte en beterschap voor je schoonmoeder 🍀

iMoeder Goed advies, ik probeer er ook zo naar te kijken (lukt niet altijd...).

Ons allerliefste hondje is vanmiddag rustig, op haar eigen stoel in ons huis, overleden. Het is zo raar stiller in huis...

Bloem
        Ach jeetje het houdt niet op bij jullie hè. Sterkte en neem rustig de tijd om te kijken naar wat je echt wil in de toekomst.

Dan heb je nu eventueel even tijd ook om er je man en schoonfamilie te zijn.