De jongen die we aan boord hadden is uit het traject gezet. Drugs gesnoven dus einde hulpverlening 😣
10 maanden bij ons, 1 maand op ander schip. En dan zo moeten stoppen 😣

(Positief bericht: de jongen die we hiervoor hadden ziet L bijna dagelijks op school, dat gaat goed nu)

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Toch6 Dat lijkt me zo ingewikkeld... Ik snap wel dat geen drugs een voorwaarde is voor zo'n traject, maar hoe moet het dan nu verder?

Vulpen ik weet niet of je van een verslaafde (want dat ben je de rest van je leven) kan verwachten nooit een terugval te hebben. Ik vind dit ook een lastige. Zo jong en nu inderdaad geen perspectief meer hebben.

Ik begrijp overigens wel dat er geen drugs gebruikt mag worden hoor.

Ik zou als organisatie sturen op een afkickkliniek.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Vulpen gesloten instelling wordt het nu voor hem. Wordt per jongen (/meid) bekeken want dan er na.

Zonnebloem het is ook een wisselwerking. Gaat het maanden op alle vlakken goed en gaat het 1x mis is het anders dan wanneer er al maanden veel gedoe is. Bij deze jongen moest de begeleider al vaak extra naar boord komen, thuis liep het ook nog steeds niet goed, school liep niet (van de 15 dagen al 5 dagen gemist, opdrachten niet af etc).

Bloem Na vandaag nog 3 werkdagen op locatie en 1 studiedag. Het gaat zo snel. Is nog steeds onwerkelijk. Ga dadelijk voor het eerst in mijn hele werkzame leven ww aanvragen 😱
        Heb het er nog steeds wel moeilijk mee. Vooral ook de manier waarop het is gegaan/gaat en de snelheid er van. πŸ˜₯
        Mijn hele team is er ook behoorlijk door van slag.

Bloem Maar tsjonge, wat gaat dat snel, heb je het zo kort van tevoren gehoord dan, dat het niet verlengd werd? Dat is toch ook gemeen. Sterkte hoor.

Bloem ik kan het me voorstellen. Het is ook niet niks. En dan zo snel.

Ik heb ook in 2014 ww gehad 2 maanden. Ik was toen 32 weken zwanger en mijn contract werd niet verlengd in de zorg omdat ze gingen reorganiseren. Vond ik ook echt naar! Maar! Daarna de beste baan ooit gevonden πŸ˜…

We hebben net de afspraak gemaakt om ons hondje in te laten slapen. Vrijdag ongeveer kwart voor vijf komt de dierenarts bij ons thuis.

Bloem wat gaat dat snel! En dit mag dus omdat je een tijdelijk contract had?

Logisch dat je team van slag is. Dit pleit ook niet echt voor de werkgever...

• Bloem hebben hierop gereageerd.
            • Bloem vindt dit leuk

Nescio Ja dat mag. Op donderdag, de laatste dag van de deadline dat ze het moesten zeggen, hebben ze me dat vertelt. Om 15 uur in de middag. 😐Echt schofterig ja. Officieel mag het maar dit is nou niet echt een goede manier van omgaan met je personeel. Iedereen die het hoort op school is ook echt ontdaan en in schok ervan.
              Voor een ander is wel een tijdelijk potje geld gevonden m haar tot de zomervakantie in dienst te houden. Dat hadden ze bij mij ook kunnen doen. Er zijn nog NPO gelden dus dat had best gekund. Dan hadden ze gezegd dat het dan echt stopt voor de vakantie. En dan hadden zij de tijd om eea goed te regelen. Er is nu namelijk niks geregeld. Men gaat nu nog bedenken hoe ze mijn opvolging cq invulling van taken gaan regelen.
              En ik had dan de tijd gehad om rustig te zoeken naar een vervolgbaan.

Bloem echt schofterig dat ze dat zo gedaan hebben. Slecht leiderschap ook, teken van zwak management. Vooral omdat er een andere optie was.
                Nu zet je iemand gewoon koud voor het blok. En voor het team dat achterblijft betekent het ook meer stress en last.

Ik begrijp heel goed dat je hiervan moet bekomen, maar weet ook zeker dat er iets beters op je pad komt. Je hebt zoveel te bieden 😘

Bloem echt niet netjes nee en niet bepaald goed werkgeverschap. Vervelend voor je.