Verdrietige berichten
Vandaag een rotdag (gedoe en bureaucratie ivm afhandeling gevolgen plaatsing van schoonmoeder in verzorgingstehuis ) en dan ook nog op het eind van de dag gehoord dat mijn tijdelijke contract niet verlengd wordt ivm grote financiële problemen van de stichting. Verstandelijk wist ik wel dat dit risico er in zat. Maar ik vind het echt heel erg. Het was een fijne baan op een fijne plek met erg prettige collega’s. Echt DE baan voor mij. En dan nu dit
Ben echt een beetje van slag merk ik.
Bloem het zit je ook niet mee, wat ontzettend rot dat er om die reden je contract niet verlengd kon worden.
Bloem aah nee wat een rot nieuws. Kan me voorstellen dat je van slag bent nu.
Wat een rotnieuws. Veel sterkte gewenst!
Bloem
Wat balen! Sterkte
Bloem geen wonder dat je van slag bent, wat een rotnieuws! Sterkte met alles, zo is december niet een leuke maand...
Vandaag mijn team en directe collega’s van de afdeling per app ingelicht. Vertel zoiets liever persoonlijk maar dat ging niet.
Iedereen schrok zich een hoedje. Niet verwacht en gewoon shit.
Ik heb voor mezelf besloten dat ik echt de tijd ga nemen om te bezinnen. Ga niet zomaar overal zomaar op solliciteren. Uitkering zal ik sowieso moeten aanvragen. Echt werkelijk nog nooit ww gehad. Altijd gewoon gewerkt. Dus ja… het is wel een dingetje. Maar ik maak echt de pas op de plaats. Sowieso zitten we privé nogal vervelend en met veel stress en regelwerk. Dus stap voor stap.
Bloem
Jeetje! Dat komt dan wel hard aan ja!
Doe je goed, stap voor stap gaan en niet alles tegelijk willen!
Sterkte