Bedankt allemaal, heel lief 🙏
Inmiddels een update, de nacht is goed gegaan en de neuroloog is optimistisch over de vooruitgang die ze laat zien. Maar het is nog te vroeg voor andere inschattingen.

Nescio heftig hoor. Ik hoop dat ze het optimisme kunnen vasthouden en dat ze goed herstelt

een maand later

De overgrootmoeder van mijn zoon is stervende.
    We hebben sinds mijn breuk met ex altijd contact gehouden. (Hij had geen contact met haar.) Ze was de laatste familie van mijn zoons vader waar contact mee was.
    We gingen de laatste 8 jaar toch wel zo'n 2 a 3 keer per jaar op visite. Ze beschouwde mij als haar kleindochter en mijn beide kinderen als haar achterkleinkinderen.

Een paar maanden geleden bleek ze longkanker te hebben. Chemo trok ze niet, mede omdat het alleen maar levensverlengend was. Ik zou zaterdag nog langsgaan, maar omdat het zo slecht ging, zou ik vanavond gaan. Maar helaas was ze met de ambu opgehaald en heeft ze net morfine gekregen. Ik hoop dat ze rustig kan sterven.
    Ik ben erg verdrietig.

Bob_Ross Och wat rot. Natuurlijk hakt dit er enorm in. Heel waardevol dat je nog steeds contact met haar had. Veel sterkte! 🫂