Bloem sterkte wat heftig weer
Verdrietige berichten
Bloem veel sterkte
iMoeder ja veel te jong.
Gisteren leek het iets beter te gaan maar nu gaat het weer minder. Dat hij ergens de komende tijd gaat sterven is wel duidelijk. Alleen wanneer dat kan uiteraard niemand zeggen. Dat is het allermoeilijkste. Vooral voor mijn schoonzusje. Zij durft amper van zijn zijde te wijken. Maar om het vol te houden is het wel belangrijk dat ze even daar weg is en ff energie opdoet. En bijv ook goed slaapt en eet.
Het was al heel veel wat we op ons bordje hadden en nu komt dit er bij. Vooral voor mijn schoonzusje is het erg heftig allemaal. Zij is wat minder intelligent en echt psychisch labiel. Ze kan niet alles bevatten en overzien. Haar relatie met ons is wisselend. Beetje aantrekken en afstoten van haar kant uit. Dat maakt het nog eens extra lastig.
Bloem pfff heftig allemaal joh
Ik hoop dat je een beetje rust krijgt straks
Pimpelmeesje Voorlopig zit dat er nog niet in. We zijn er nu bij en het gaat echt slecht. Zo’n wasachtige gloed over het gezicht. Hij ziet er veel slechter uit als gisteren.
Bloem dan hoop ik voor hem en voor je schoonzus dat hij niet al te lang meer hoeft te lijden. Heel veel sterkte
Vandaag aan het eind van de middag is mijn schoonbroer overleden
Bloem Gecondoleerd! Goed dat het lijden voorbij is. Veel sterkte voor jou en jouw familie!