Collega van me heeft als ok-planner gewerkt. Lang verhaal kort: waarsch gaat ie weer achteraan sluiten. Het is ook geen operatie die niet snel ergens tussen gezet kan worden en verder morrelen aan een ok-schema kost veel tijd en werk. Hopelijk valt het alsnog mee. Maar ik hou maar rekening met pas over 2 maanden.
Verdrietige berichten
Liekje81 mooie kutzooi
Liekje81 daar zijn jullie dan mooi klaar mee.
T is onderweg van Parijs naar huis. Voordat ze vertrokken had Parijs code oranje gekregen als reisadvies. Dus waakzaam zijn.
Nu zaten de leerlingen van Parijs net is de bus, krijgen ze allemaal berichten van de groep leerlingen die in Praag zijn dat er een ‘aanslag’ is geweest. Nu blijkt een student op de universiteit in het rond geschoten te hebben. Leerlingen van T haar school waren daar in de buurt en hebben schoten gehoord.
God zij dank hoorde T snel van de docenten dat alle kinderen veilig waren.
Mijn hemel. Wat hebben ze geluk gehad zeg! Hoe voelt je dochter zich? Hopelijk gaat het met die andere klas goed.
- Bijgewerkt
Zonnebloem ze is heel erg opgelucht dat iedereen veilig is. En blij dat ze nu zelf naar huis komt.
Het zijn alle vierde jaars die op reis zijn en ze konden kiezen uit 4 grote steden. Alles is gemixt dus er zijn ook klasgenoten van haar in Praag.
Ik moet steeds denken aan de kinderen die de schoten gehoord hebben. Ze hadden daar in de buurt een activiteit. En aan de docenten die daar bij waren, vet veel stress als je nog niet zeker weet dat je alle leerlingen veilig en compleet hebt. Gelukkig was dat vrij snel duidelijk begreep ik van T.
Natuurlijk het meest verschrikkelijk voor de slachtoffers daar en hun familie….
Met mijn schoonbroer (de vriend van zus van mijn man) gaat het slecht. Het is de vraag of hij de nacht gaat doorkomen.
June Ja het is echt al lange tijd zeer roerig. Maar nu komt er wel weer heel veel bij elkaar. Eind 2022 en begin 2023 was dat ook al zo met al die overlijdens.
En nu weer heel veel levenszaken die samenvallen.
Je krijgt op je pad wat je krijgt. Daar heb je helaas niet altijd iets over te zeggen of invloed op.
Het kost ook erg veel kruim om balans te houden en enigszins stabiel te blijven eerlijk gezegd.
Sterkte
Sterkte @Bloem !