Dank jullie allemaal lieve meiden! ❀️Heb er ff een traantje om gelaten. En nu maar afwachten wanneer ie gebeld wordt met de nieuwe datum.

Liekje81 Ahh nee wat ontzettend klote zeg 😒 Ik hoop dat hij snel een nieuwe datum krijgt 😘

Liekje81 wat enorm balen zeg. Is het een optie om de huisarts in te schakelen dat dit echt niet veel langer uitgesteld kan worden? Elke dag met die pijn is toch ook niet te doen.

Liekje81 op papier geen spoed maar dit is mentaal gezien denk ik ook niet optimaal.

Miek89 nee dat zeker niet. Maar ja, dat is gewoon pech nu. 😟 daar zal zo'n planner weinig boodschap aan hebben. Vriend gaat zichzelf wel volledig ziekmelden als het nog lang gaat duren. Hij was zo aan het aftellen naar zn laatste werkdag komende nacht.
        Ik zit zelf op mn werk, maar komt weinig uit mn handen. Al 2x zitten janken. Ik ben altijd positief ingesteld, maar er is voor mij nu wel even de grens bereikt aan wat ik trek.

Liekje81 wat moet dit heftig voor jullie zijn zeg! Kan hij niet in een ander ziekenhuis geopereerd worden?

Zonnebloem hij is een complex geval, daarom het Erasmus. Dat gaat niet zomaar ergens anders. We hebben vertrouwen in de chirurg. Die kent zn hele casus.

Liekje81 Ach lieverd. Logisch ook. Het is gewoon ruk. Je mag daar echt heel verdrietig om zijn dat is heel normaal. Dikke knuffel 😘

Collega van me heeft als ok-planner gewerkt. Lang verhaal kort: waarsch gaat ie weer achteraan sluiten. Het is ook geen operatie die niet snel ergens tussen gezet kan worden en verder morrelen aan een ok-schema kost veel tijd en werk. Hopelijk valt het alsnog mee. Maar ik hou maar rekening met pas over 2 maanden.

T is onderweg van Parijs naar huis. Voordat ze vertrokken had Parijs code oranje gekregen als reisadvies. Dus waakzaam zijn.
              Nu zaten de leerlingen van Parijs net is de bus, krijgen ze allemaal berichten van de groep leerlingen die in Praag zijn dat er een β€˜aanslag’ is geweest. Nu blijkt een student op de universiteit in het rond geschoten te hebben. Leerlingen van T haar school waren daar in de buurt en hebben schoten gehoord.
              God zij dank hoorde T snel van de docenten dat alle kinderen veilig waren.

Huggybird 😨😰😱😭

Mijn hemel. Wat hebben ze geluk gehad zeg! Hoe voelt je dochter zich? Hopelijk gaat het met die andere klas goed.