Verdrietige berichten
Zonnebloem Ja erg. Hele lieve woorden en bedankjes en kadootjes van collegaβs maar toch hΓ¨β¦ niks maakt het goed.
Bloem nee, niks maakt het nu eerst goed. Maar geef het tijd en geef jezelf ook tijd. Want er komt weer wat nieuws, wat leuks. En ik ga niet zeggen dat het dan niet meer zeer doet als je er aan terug denkt, maar je gaat er dan gewoon minder aan denken.
Is mijn ervaring in deze situatie, in elk geval.
Bloem heel begrijpelijk, ik vind het erg rot voor je.
Bloem knuffel
Dank je wel lieverds. Sowieso de laatste dagen al ontzettende k-dagen door heel veel gezeik en tegenwerking bij schoonfamilie. Ongelofelijk wat er gezegd wordt.
Wij regelen alles, kost al maanden super veel tijd en energie en dan krijg je gewoon een mes in je rug en wantrouwen. Echt schandalig.
Bloem dat kan je er ook echt niet bij hebben.... ik krijg de indruk dat jullie alle moeite doen en dat het eigenlijk stank voor dank is. Is het geen idee om jullie handen er wat vanaf te trekken? Ik weet niet wat er allemaal speelt, maar het lijkt me een gezellig boeltje daar. Laat ze het lekker met elkaar uitzoeken. Je hebt zelf heel wat om mee te dealen en negativiteit en messen in je rug kan je daar echt niet bij gebruiken...
Ik hoop dat jullie met jullie gezin wel wat kunnen bijkomen met de feestdagen.
Vriend zn operatie gaat niet door volgende week. Er is een spoedgeval tussen gekomen en hij wordt verschoven. Weten nog geen nieuwe datum. Zitten we al sinds januari te wachten. Al 6 weken af te tellen, naar uit te kijken. Alles regelen. Om te janken.
Liekje81 NEE!!! Wat vreselijk balen zeg!
Liekje81 oh nee! Wat een k**zooi weer
Liekje81 Jeetje wat een toestand, bah zeg!! Ik hoop dat je snel een nieuwe datum hebt.
@Bloem Hele nare tijd allemaal! Ik hoop dat je het gedoe allemaal snel achter je kan laten. Maar je zult nog wel even adem nodig hebben vrees ik. En ik hoop dat ze op je werk heel snel gaan merken hoe stomme keuze ze gemaakt hebben!!